رسمی: ستاره جوان آرژانتینی، جذب جدید میلان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان قرارداد لوکا رومرو مهاجم آرژانتینی خود را رسمی کرد. رومرو که در تیم ملی زیر 21 سال آرژانتین بازی می کند به عنوان بازیکن آزاد قراردادی 4 ساله با میلان امضا کرد و تا سال 2027 در این تیم حضور خواهد داشت.

با اعلام رسمی باشگاه میلانی، لوکا رومرو، مهاجم جوان آرژانتینی به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست.

رسمی: ستاره جوان آرژانتینی، جذب جدید میلان

قرارداد مهاجم آرژانتینی با لاتزیو در 30 ژوئن سال جاری به پایان رسید و او به عنوان بازیکن آزاد به میلان پیوست. رسانه های نزدیک به میلان ادعا می کنند که استفانو پیولی ستاره جوان را در اردوی تابستانی پیش فصل آزمایش خواهد کرد و در نهایت تصمیم خواهد گرفت که آیا او فصل آینده بازیکن دائمی خواهد بود یا به باشگاه دیگری قرض داده می شود تا با تجربه بیشتر به میلان بازگردد.


سرویس خبر شماره: 1948955
Jul 15, 1402 @ 8:26 ب.ظ
4.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

لوکا رومرو که سومین خرید تابستانی روسونری است، پیش از این برای لاتزیو بازی می کرد. او متولد 2004 است و پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی روز گذشته میلان، امروز در دفتر این باشگاه قرارداد خود را امضا کرد.

1895115

در بیانیه باشگاه میلانی در خصوص انتقال لوکا رومرو، آمده است: لوکا رومرو بزنا با امضای قراردادی به عنوان بازیکن آزاد به روسونری پیوست و تا 30 ژوئن 2027 بازیکن ما خواهد بود و فوتبال خود را آغاز کرده است. در آکادمی مایورکا کار می کند و یکی از ستاره های بزرگ نسل جدید است.» فوتبال آرژانتینی است. او با پیراهن 18 در میلان بازی خواهد کرد. ما از ورود لوکا به باشگاه استقبال می کنیم.”

1895116



مجله اخبار فوتبال خارجی