رسمی: سرمربی بایرن به درخواست ناگلزمن اخراج شد


سرویس خبر شماره: 1866467
04 فوریه 1401 @ 10:35 ق.ظ |
10 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این در حالی است که بیلد پیش از این از روابط نه چندان خوب این دو خبر داده بود. گفته می شد صالح حمیدزیچ در ماه های اخیر تلاش زیادی برای بهبود رابطه این دو نفر انجام داده بود اما در نهایت موفق نشد و سران این باشگاه تصمیم گرفتند به همکاری با او پایان دهند. .

به نظر می رسد حتی بازیکنان هم رابطه خوبی با او ندارند. زمانی که مانوئل نویر به دلیل مصدومیت نتوانست بایرن را همراهی کند، باشگاه به فکر بازگرداندن الکساندر نوبل از موناکو افتاد، اما این بازیکن به دلیل رفتار ناخوشایند تاپالوویچ از بازگشت خودداری کرد و در نهایت بایرن مجبور شد یان سامر را به خدمت بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر احتمال پایان همکاری بایرن مونیخ با تاپالوویچ شنیده شد و حالا این ادعای رسانه های آلمانی به حقیقت پیوست.

تونی تاپالوویچ، سرمربی دروازه بانان بایرن مونیخ با اعلام رسمی این باشگاه برکنار شد.

رسمی: سرمربی بایرن به درخواست ناگلزمن اخراج شد

باشگاه بایرن با انتشار بیانیه ای رسما این خبر را تایید کرد. حسن صالح حمیدزیچ در مورد این اتفاق گفت: “تونی در سال های اخیر به عنوان مربی دروازه بان ها در موفقیت بایرن نقش داشته است. ما از این بابت از او سپاسگزاریم. به دلیل اختلافاتمان، اکنون باید راه خود را از هم جدا کنیم. امیدواریم بهترین چیزها رقم بخورد. در آینده برای او اتفاق می افتد.”

ناگل زمان نیز سعی کرد در مورد اخراج این مربی موضع گیری سیاسی کند و روز گذشته مدعی شد که مشکلی با این مربی ندارد.