رسمی: سرمربی جدید آژاکس مشخص شد

به گزارش “ورش سه”، هفته گذشته آژاکس اعلام کرد که به همکاری خود با آلفرد شرودر، سرمربی این تیم پایان داده است. جدایی اریک تنهاچ از آژاکس و ورود او به منچستریونایتد سران این باشگاه را بر آن داشت تا با قراردادی دو ساله شرودر را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند.

1795415

آژاکس جان هیتینگا را تا پایان فصل به عنوان سرمربی خود منصوب کرد.

رسمی: سرمربی جدید آژاکس مشخص شد

در این رابطه ادوین فن درسار، مدیر باشگاه گفت:“ما متقاعد شده ایم که انتخاب جان هیتینگا راه حل درستی است. جان در مسیری روشن و ثابت قرار دارد که منجر به پیشرفت او در چند سال گذشته شده است. ما به توانایی های او اطمینان داریم. “تیم اکنون باید در مسیر پیروزی باقی بماند. هنوز چالش های زیادی تا پایان فصل وجود دارد و ما باید بجنگیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما شرایط مطابق میل و انتظار آنها پیش نرفت و تساوی 1-1 این تیم مقابل ولندام تعداد دیدارهایی که این تیم در آن ها موفق به پیروزی نشد را به 7 رساند.
این شرط برای مدیران این باشگاه قابل قبول نبود و به همین دلیل تصمیم گرفتند برای بهبود شرایط به همکاری با شرودر پایان دهند.

1797551

آژاکس امروز اعلام کرد که جان هیتینگا 39 ساله تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت منصوب شده و در کنار ریزینگر هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. هیتینگا که برای اورتون بازی می کرد، در پیروزی 4-1 یکشنبه در اکسلسیور روی نیمکت بود و پیش از این مربی تیم زیر 23 ساله های آژاکس بود.


سرویس خبر شماره: 1868227
13 فوریه 1401 در 5:48 ب.ظ
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر