رسمی/ علی قلی زاده به قاسم پاشا پیوست

علی قلی زاده، وینگر ملی پوش و سابق تیم شارلوا با امضای قراردادی رسمی به کاسیم پاشا پیوست.

رسمی/ علی قلی زاده به قاسم پاشا پیوست

البته در خبر انتقال وی به زمان حضور وی در قاسم پاشا اشاره ای نشده است. اما بازار نقل و انتقالات اعلام کرده که این بازیکن تا پایان فصل به صورت قرضی پیراهن کاسیم پاشا را بر تن خواهد کرد.

1797591

مدیریت کاسیم پاشا بر عهده شنول جان، سرمربی 39 ساله بلغاری الاصل است که یکی از جوان ترین مدیران فوتبال ترکیه به حساب می آید و البته با توجه به تجربه کار با کاسیم پاشا، نتوانسته است. بسیار خوب عمل کند

قلی زاده در 20 بازی این فصل برای شارلوا یک پاس گل و یک پاس گل به ثبت رسانده و حالا باید دید در سوپرلیگ ترکیه چه خواهد کرد.

1797592
قلی زاده پنج فصل و نیم است که در ژوپیر لیگ حضور دارد و حالا پس از مدت ها حضور در بلژیک به لیگ دیگری در اروپا منتقل می شود.


سرویس خبر شماره: 1868241
13 فوریه 1401 @ 7:59 ب.ظ
52.2 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

یک ایرانی دیگر در سوپرلیگ ترکیه

کاسیم پاشا تیم سرشناس لیگ فوتبال ترکیه است که در رده سیزدهم جدول 20 تیمی این لیگ قرار دارد و این فصل وضعیت چندان خوبی ندارد و با خرید قلی زاده امیدوارند شرایط بهتری را تجربه کنند. وضعیت تهاجمی

انتقال قرضی قلی زاده به کاسیم پاشا در حالی اتفاق افتاد که علی کریمی و مجید حسینی دو ایرانی دیگر شاغل در سوپرلیگ پیراهن کایسری اسپور را بر تن می کنند.

1797594
قلی زاده 26 ساله پس از پایان قرارداد قرضی اش با قاسم پاچا، یک فصل دیگر با شارلوا قرارداد دارد.
1797619
قاسم پاشا تیمی است که در منطقه اروپایی استانبول واقع شده و البته همیشه در سایه سه قدرت بزرگ فوتبال این شهر بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

باشگاه قاسم پاشا دقایقی پیش در توییتی با چهار عکس از علی قلی زاده نوشت که او آخرین خرید این باشگاه است و پس از گذراندن تست های پزشکی با این تیم قرارداد رسمی امضا کرد .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند روزی است که گمانه زنی ها و شایعات پیرامون انتقال علی قلی زاده به کاسیم پاشا بالا گرفته و سرانجام دیروز مشخص شد که ستاره تیم ملی ایران از بلژیک به ترکیه می رود تا فوتبال خود را در این کشور بازی کند. یک تیم سوپرلیگ ترکیه ادامه خواهد داد.