رسمی: فن نیستلروی از آیندهوون استعفا داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رود فن نیستلروی پس از اینکه به هیئت مدیره PSV آیندهوون گفت که دیگر از سوی باشگاه حمایت نمی شود، از سمت سرمربی آیندهوون استعفا داد.
باشگاه هلندی امروز تایید کرد که دوران ون نیستلروی در این باشگاه پس از کمتر از یک فصل به پایان رسیده است. مهاجم سابق منچستریونایتد و رئال مادرید این فصل آیندهوون را به جام حذفی رساند و جایگاه این تیم در رده دوم چمپیونشیپ نیز تثبیت شده است.

1879186

رود فان نیستلروی پس از یک فصل تقریبا موفق از سرمربیگری پی اس وی آیندهوون استعفا داد.

رسمی: فن نیستلروی از آیندهوون استعفا داد

با این حال، فان نیستلروی صبح امروز گزارش داد که از نظر او حمایت کافی برای ادامه باشگاه از او وجود ندارد. بلافاصله برای بازیکنان و کادر فنی توضیح داد. این یکشنبه به درخواست رهبران، فرد روتن به طور موقت نقش خود را از سر می گیرد. ما از رفتن ون نیستلروی متأسفیم و از خدمات او در این فصل قدردانی می کنیم.»

بیانیه باشگاه به شرح زیر است:: رود فن نیستلروی، سرمربی این تیم صبح چهارشنبه اعلام کرد که از PSV جدا خواهد شد. پس از جلسات متعدد برای بررسی مسائل داخلی در هفته های اخیر، جلسه ای در روز سه شنبه برگزار شد. پس از بحث و گفتگو بین هیئت مدیره و فان نیستلروی، تصمیم بر این شد که روی بازی یکشنبه آینده مقابل آلکمار تمرکز کنیم و بعد از پایان فصل به بحث ادامه دهیم.

1676129


سرویس خبر شماره: 1939609
خرداد 03, 1402 در 15:38 |
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فقط بعد از یک فصل

در همین راستا خبر می رسد رود فان نیستلروی علاوه بر اینکه با فرد روتن و آندره اوییر با چند بازیکن تیم مشکل داشت، با دو دستیار خود نیز مشکل داشت و اتحاد کافی در کادرفنی آیندهوون وجود نداشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی