رسمی: پایان کارلوس کی روش در قطر


سرویس خبر شماره: 1985049
15 دسامبر 1402 در 5:42 ب.ظ.
1.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

همکاری با عنانی 10 ماه به طول انجامید!

فدراسیون فوتبال قطر از پایان همکاری خود با سرمربی پرتغالی تیم ملی این کشور خبر داد.

رسمی: پایان کارلوس کی روش در قطر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش پس از هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 و ناکام ماندن از گروه های مسابقات، در بهمن ماه 1301 سرمربی تیم ملی قطر شد.

سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی ایران در مدت حضور خود در فوتبال قطر 13 بازی در رقابت های مختلف انجام داد که در این مدت 5 برد، 2 تساوی و 6 شکست در کارنامه خود ثبت شد.

کارلوس کی روش تنها ده ماه پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به همکاری خود با فدراسیون فوتبال این کشور پایان داد و در آستانه جام ملت های آسیا قراردادش فسخ شد.

طی چند روز گذشته اخبار زیادی مبنی بر پایان همکاری فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی روش منتشر شد و امروز این اتفاق رسمیت پیدا کرده است تا این بازیکن پرتغالی دیگر روی نیمکت عانانی ننشیند. یک سرمربی جدید جایگزین او خواهد شد. جایگزینش کن.

1963188

فدراسیون فوتبال قطر نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توافق طرفین، دوران سرمربیگری کارلوس کی روش سرمربی پرتغال در سمت سرمربیگری تیم ملی قطر به صورت دوستانه به پایان رسید.

در ادامه بیانیه فدراسیون فوتبال قطر آمده است: از زحمات، رهبری و حضور بی دریغ کی روش در دوران سرمربیگری تیم ملی این کشور صمیمانه تشکر می کنیم و برای او در پروژه های آینده آرزوی موفقیت داریم.

تیم ملی فوتبال قطر در دو بازی اخیر خود در دور اول مقدماتی جام جهانی 2026 پیروزهای متوالی را مقابل افغانستان و هند به دست آورده است و انتظار می‌رود با سرمربی دیگری غیر از کارلوس کی‌روش به کار خود ادامه دهد. جام ملت های آسیا

مجله اخبار فوتبال داخلی