رسوایی ادامه دارد/ حکم بازداشت رهبر جنجالی

حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده است که دادستانی تورین حکم بازداشت آنیلی و 14 نفر دیگر را صادر کرده است که ماه گذشته در جریان تحقیقات اخطاریه دریافت کردند.

در این مدت سران یوونتوس بارها تاکید کرده اند که اتهام فساد مالی به هیچ وجه به آنها مربوط نمی شود اما به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی صدور این حکم بازداشت از سوی دادستانی تورین همین مشکل باشد.

حال باید دید اخبار منتشر شده در این زمینه تایید می شود و آنیلی دستگیر می شود یا خیر. اتفاقی که خطر پیچیده شدن کار این باشگاه را در این مورد دارد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

دو روز پیش، اعضای هیئت مدیره یوونتوس در اقدامی شوکه کننده به طور دسته جمعی از سمت خود استعفا دادند، بنابراین شرایط در باشگاه می تواند با حضور مدیران جدید بهبود یابد.

بسیاری از رسانه های ایتالیایی پیش از این مدعی شده بودند که این تصمیم برای کاهش تا حدودی مشکلات حقوقی این باشگاه و مدیران آن اتخاذ شده است اما به نظر می رسد در این زمینه به هدف خود نرسیده اند.

گفته می شود نام افرادی مانند فابیو پاراتیچی که قبلا به عنوان مدیر ورزشی یوونتوس کار می کرد و سال گذشته این باشگاه را ترک کرد و به تاتنهام در لیگ برتر رفت، نیز در لیست حضور دارد.