رضائیان: اینستاگرام نه، خودم را در زمین نشان می دهم!

* به هواداران قول می دهم تمام تلاشم را بکنم
انشاالله سال خیلی خوبی باشد و بتوانیم با فوتبال خوب هواداران سپاهان را خوشحال کنیم. ما سعی می کنیم بهترین کار را انجام دهیم. این قول من به هواداران سپاهان است. سعی می کنیم با بازی خود رضایت آنها را جلب کنیم و این هدف اصلی ماست. نظر اصلی من همیشه این بوده که جوری فوتبال بازی کنم که هواداران از آن لذت ببرند و امتیاز هم به همراه داشته باشد. این خیلی سرگرم کننده است.

رامین رضاییان مدافع راست جدید تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه قول ویژه ای به هواداران این تیم داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رامین رضاییان ستاره جدید تیم سپاهان که شب گذشته با گلی دیدنی شروعی درخشان در ورزشگاه نقش جهان داشت، مصاحبه کوتاهی با دوربین باشگاه سپاهان انجام داد و از تعهدش به این تیم گفت. این تیم و نمایش او در زمین و نه او در اینستاگرام و فضای مجازی صحبت کرد.

* قبل از پیوستن به سپاهان با مورائیس صحبت کردم
دوست دارم به تیمی بروم که بتوانم فوتبالم را به خوبی نشان دهم و بازی کنم. همه فوتبالدوستان ایرانی می دانند که من همیشه سعی می کنم فوتبال خوبی ارائه دهم و برای تیمی که می روم عملکرد خوبی داشته باشم. سپاهان قطعا تیم بزرگی است. اولین باری که می خواستم به تیم ملحق شوم، با مربی صحبت کردم و برای من خیلی مهم بود که مربی بزرگی مثل مورایس با من تماس گرفت و صحبت کردیم. دوست دارم با یک مربی بزرگ کار کنم و هواداران سپاهان را با فوتبال خوب خوشحال کنم.


سرویس خبر شماره: 1837036
15 اوت 1401 در 2:21 ب.ظ
14.2K امتیاز خبر|

22نقطه نظر

در اولین گفتگو پس از پیوستن به سپاهان

رضاییان در این گفتگو توضیح داد که چگونه به سپاهان پیوسته و به همکاری با مربی بزرگی چون مورائیس افتخار کرده است. در ادامه گفتگوی رامین با رسانه رسمی باشگاه سپاهان را می خوانید؛

* اینستاگرام نه، خودم را در زمین بازی نشان می دهم!
من همیشه می گویم وقتی صحبت می کنیم چیزی نشان ندهیم. با فوتبال خودمان، شیوه بازی و تمریناتمان، نشان می‌دهیم که به امضای خود متعهد هستیم. بیایید سعی نکنیم چیزی را با یک کار فرعی عجیب، پست اینستاگرامی و قلب یا صحبت کردن ثابت کنیم زیرا تا زمانی که خودمان را در این زمینه ثابت نکنیم فایده ای ندارد. بهتر از حرف زدن در زمین است. قطعا تمام تلاشم را می کنم تا عملکردم را 100 درصد نشان دهم. اگر بتوانم این کار را انجام دهم، مطمئنم که همه هواداران راضی خواهند بود، زیرا آنها دوست دارند رامین و همه بازیکنان در زمین صددرصد تلاش کنند. این بالاترین وظیفه برای بازیکن است که آنچه را که مربی می خواهد در زمین با نظم و انضباط انجام دهد و این مقدس ترین چیز است که دل هواداران همیشه از بازیکن شاد و راضی باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی