رضاوند با لباس شخصی در اولین تمرین استقلال (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1832768
Jul 18, 1401 @ 6:21 ب.ظ
32.9 هزار |

13نقطه نظر

هافبک میانی استقلال پس از پایان دوران حضورش در فولاد در اولین تمرین آبی ها حاضر شد.


در ابتدای فصل نقل و انتقالات صحبت هایی مبنی بر همکاری رضاوند با کوشکی و یا حتی خرید جدید اهوازی ها از پرسپولیس یعنی احسان پهلوان مطرح شد اما در نهایت این مذاکرات به بن بست رسید تا حضور رضاوند در استقلال یا فولاد همچنان مبهم باشد. .
اما حضور رضاوند در تمرینات با لباس شخصی و همراهی نکردن سایر بازیکنان احتمالاً حاوی این نکته خواهد بود که این بازیکن با کنار آمدن با مدیران استقلال به زودی در فولاد مشغول به کار شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرش رضاوند، هافبک فصل گذشته استقلال که در چارچوب قرارداد صالح حردانی با آبی ها در نیم فصل به صورت قرضی به فولاد خوزستان پیوست، در اولین تمرین استقلال برای لیگ بیست و دوم حاضر شد. .
رضاوند که عملکرد خوبش در فولاد و تغییر فرمش پس از انتقال به استقلال باعث شد تا مدیران نکونام و فولاد بر دائمی شدن قراردادش اصرار داشته باشند، هنوز با مدیران آن باشگاه برای جدایی از استقلال به توافق نرسیده است و به همین دلیل باید احترام گذاشت. او با قراردادش در اولین تمرین استقلالی ساپینتو حاضر شد، اما از آنجایی که به نظر می رسد در نظر دارد فصل آینده و زیر نظر نکونام به کار در فولاد ادامه دهد، با لباس شخصی در این جلسه حضور یافت.