رضاوند: خدا را شکر از استقلال نرفتم!

در تیم های بزرگ همه بازیکنان عالی هستند و همه افرادی که با آنها هستم بهترین بازیکنان ایران هستند.

فکر می کنم بازیکنان خط مقدم خیلی خوبی داریم که بهترین های ایران هستند. مهدی قیدی، محبی، ارسلان و بازیکنان تعویضی خیلی خوب هستند و امیدوارم هر اتفاقی بیفتد آقای گل از استقلال باشد.

* در مورد عملکرد خود صحبت کنید. سه پاس گل و یک گل.

علی لطف بازیکن بزرگی است. این حرف ها و مقایسه ها روی خیلی از بازیکنان فشار می آورد. نوع بازی من با علی فرق دارد. علی در پست شماره 6 بازی می کند و من در پست های 8 و 10 بازی می کنم. شاید بازیکنی را با آقای ابراهیمی یا جباروف مقایسه می کنند و به نظر من در تیمی مثل استقلال بیشتر به بازیکن فشار می آورند. همه در جای خود بازی می کنند و سعی می کنند بهترین کار را انجام دهند.

این جزو وظایف من نیست و همانطور که قبل از جام جهانی گفتم خوب کار می کردیم و بعد از جام جهانی مصدومیت داشتم و پایم به طور کامل بهبود نیافت و این حرف و حدیث ها اتفاق افتاد اما من به شخصه کاری به این موضوع دارم. زوج و اینکه مشکلی ندارم و سعی می کنم بهترین عملکردم را در زمین ارائه دهم.

خدا را شکر بعد از دو سه بازی که نتیجه نگرفتیم نتایجمان مثل قبل از جام جهانی بود اما قبل از این مسابقات خوب کار می کردیم. در مقطعی مصدومیت های متعددی داشتیم که پیشرفت تیم را با مشکل مواجه کرد و فکر می کنم اگر همه مصدومان برگردند شرایط بهتر می شود.

* سخنرانی پایانی؟

* شما و مهری نمایش خوبی ارائه دادید و این باعث شد ساپینتو از جذب یک هافبک جدید منصرف شود.

* نظرت درباره بار فنی ساپینتو چیست؟ با توجه به اینکه شما با مجیدی و استراماچونی هم کار کرده اید

اولین پنالتی زن را مربی تعیین می کند و در تیم ما کوین و محبی خیلی خوب این کار را انجام می دهند و اگر این اتفاق بیفتد من هم گل می زنم.

1795908

*شما هم برای فولاد استوری گذاشتید و پیروزی الفیصلی را تبریک گفتید.

در بازی نساجی توپ هایی بود که وارد دروازه نمی شد یا در بازی با ملوان در لیگ، اما در یک بازی می بینید که توپ های ساده تبدیل به گل می شوند. در بازی با پیکان یک توپ ساده به قائدی دادم و تبدیل به گل شد. در یک بازی دیگر یک توپ دیگر به او دادم که یکی یکی می رفت اما گل نمی خورد. وقتی توپی را می دهی و تبدیل به گل می شود، به تو تبریک می گویند و وقتی گل نمی شود، می گویند عملکرد بدی بود. تلاش همه بازیکنان این است که به گونه ای کار کنند که همه بازی ها را ببریم و اصلاً به افراد نگاه نکنیم.

1790275

* شما اولین زنی بودید که در دوران علی دایی از سایپا پنالتی گرفتید، چرا در بازی استقلال پنالتی نمی گیرید؟

* این همه محرومیت حق ساپینتو است؟

* دوست داری در مرحله بعد به پرسپولیس بروی؟

* اگر حق انتخاب بین این تیم و استقلال را داشتی که ساپینتو فولاد را رها نکرد کدام را انتخاب می کردی؟

* کدام مهاجم استقلال می تواند در پایان فصل بیشترین گل را بزند؟

ما نمی توانیم مقایسه کنیم. هر مربی سبک خودش را دارد، اما ساپینتو در تیم های بزرگ کار کرده و مربی عالی است. من و سایر بازیکنان نکات زیادی را یاد گرفته ایم و امیدوارم بتوانیم در آینده از آنها استفاده کنیم.

مسابقه خیلی سخت و سنگینی بود چون ما ملوان زیادی بازی کرده بودیم و دو تیم همدیگر را می شناختند. حذفی که به خودی خود سنگین است اما توانستیم در جمع هشت تیم باشیم. امیدوارم در لیگ و جام حذفی بهترین نتایج را کسب کنیم.

نساجی تیم بسیار خوبی است و در قائم شهر مقابل آنها بازی داریم و بازی در آنجا واقعا سخت است اما هدفی داریم که باید برای آن بجنگیم. امیدوارم از این بازی سخت بیرون بیاییم.

انتظار داریم هواداران همیشه از ما حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

*بسیاری از کارشناسان فکر می کردند استقلال مشکل خط مقدم ندارد و برای ایجاد موقعیت مشکل داشت که اکنون حل شده است.

* استقلال در پایان فصل می تواند مدعی دو جام باشد. آیا فکر می کنید می توانید دو برابر کنید؟

من یک نیم فصل خیلی خوب را در آنجا سپری کردم و خیلی دوست داشتم که آنها صعود کنند، اما آنها به آنچه که استحقاق آن را داشتند، نرسیدند. امیدوارم تیمشان در مراحل بعدی موفق باشد. هم تیمی هایم آنجا هستند، برایشان آرزوی موفقیت دارم.

1799773

تیمی که می خواهد برنده شود برایش مهم نیست با کدام تیم بازی می کند. به نظر من چه در این مرحله و چه در مراحل بالاتر، بازی جذابی خواهد بود و هواداران از آن لذت خواهند برد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرش رضاوند ستاره این روزهای استقلال از انتخابی که انجام داده بسیار راضی است و به کار خود در تیم آبی پوشان ادامه می دهد و می گوید می خواهد بهترین او باشد. از او درباره ساپینتو، لیگ قهرمانان و بازیکنان فرعی آن سوال کردیم.

* در مورد ملاقات ملوان و صعود او به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نظر دهید.

* درباره بازی با نساجی صحبت کنید.

در آن زمان فشار زیادی روی من بود و شرایط خوبی در فولاد داشتم. حقیقت این بود که در آن زمان می خواستم بروم اما حالا که این شرایط را دارم خدا را شکر می کنم که این اتفاق نیفتاد و اتفاقات بهتری در تیمی که دوستش دارم رخ داد.

مصاحبه شماره 88 استقلال را در ادامه بخوانید:

* بردهای با امتیاز بالا و نتایج درخشان اخیر استقلال کارینی را کمی از صدر جدول دور کرده است.

* زمانی که علی کریمی از استقلال جدا شد، گفت که آرش رضوند جایگزین خوبی برای من بوده است. در مورد این نظر چیزی برای گفتن دارید؟

* از استقلال با کدام زوج احساس راحتی می کنید؟

این یک بحث تیمی است. قبل از جام جهانی هم تیمی ما در جایگاه اول قرار داشت. استقلال تیم بزرگی است و درباره خطوط متفاوت آنها صحبت های زیادی شده است.

هنوز خیلی زود است که در مورد آن صحبت کنیم، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما سعی می کنیم در هر بازی پیروز شویم و همه چیز دست خداست.

یک سری حساسیت ها روی او زیاد شده است وگرنه این تنش ها در همه نیمکت ها وجود دارد. من فکر می کنم با آنها کمی ناعادلانه رفتار شد و امیدوارم اینقدر روی او زوم نکنند زیرا واقعاً حق ندارد.