رضاوند: مثل کیروش به قلانوی فرصت بدهید

نظر شما درباره انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی چیست؟
امیدوارم همین فرصت را به قلعهنویی بدهند تا برنامه ها و افکارش را در تیم ملی پیاده کند. هر انتخابی می تواند مزایا و معایبی داشته باشد اما حالا فدراسیون تصمیم گرفته قلعه نویی را انتخاب کند و همه باید از این مربی حمایت کنند. نباید به دنبال شکست دادن قلانوی باشیم و باید بگذاریم تیم ملی در آرامش باشد.


سرویس خبر شماره: 1895677
23 مارس 1401 ساعت 08:30
784

0نقطه نظر

کاری به نتایج سپاهان نداریم

برخی بازی های سپاهان را در 7 هفته اخیر راحت تر می دانند. آیا شما با آن موافق هستید؟
هیچ بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. تمرکز ما روی نتایج سپاهان یا پرسپولیس نیست، فقط روی مسابقات خودمان تمرکز می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و در نهایت قهرمانی دوگانه را جشن بگیریم.

سال 1401 از نظر فوتبالی برای شما چطور بود؟
یکی از بهترین سال های فوتبال من بود. در فولاد شرایط خوبی داشتم و بعد از بازگشتم به استقلال هم شرایط خوبی داشتم. امیدوارم سال آینده بهتر باشم.

حتماً در ایده بازگشت به ورزشگاه فولاد آرنا احساس خاصی داشته اید؟
من نیم فصل خوبی را در فولاد سپری کردم و خوشحالم که به این ورزشگاه برگشتم و دوباره هم تیمی های سابقم را دیدم.

اما تیم شما هنوز مصدوم است؟!
ما بعد از جام جهانی بدنسازی انجام دادیم و این به این معنی بود که برخی از بازیکنان در تمرینات یا در مسابقات مصدوم شدند. به هر حال مصدومیت بخشی از فوتبال است، اما امیدوارم مصدومان بتوانند به زودی بازی کنند.

ساپینتو به لطف نتایج خوبی که به دست آورد در بین طرفداران محبوبیت پیدا کرد. چند وقت پیش در گفت و گو با همشهری به مربی شایسته و خوبی اشاره کردید. در مورد عملکرد این مربی صحبت می کنید؟
اولین سال مربیگری او در ایران است و طبیعتاً به زمان نیاز داشت تا با فوتبال ما و استقلال آشنا شود. از همکاری با این مربی در استقلال خوشحالم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال با برتری مقابل فولاد در اهواز، سال 1401 را با قرار گرفتن در رده دوم جدول به پایان رساند. این اتفاق زمانی رخ داد که شاگردان ساپینتو در یک مقطع با 8 امتیاز از صدر جدول و پرسپولیس فاصله داشتند، اما حالا با پشت سر گذاشتن این اختلاف امتیاز، به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی لیگ برتر شناخته می شوند. آرش رضوند هافبک استقلال به سوالات همشهری ورزشی در خصوص برد اهواز و موضوعات مختلف پاسخ می دهد. وی خاطرنشان می کند که استقلال 7 فینال مهم پیش رو دارد و باید کمترین اشتباه را انجام دهد تا در قهرمانی دبل شود.

در 7 بازی اخیر 6 برد کسب کرده اید و به نظر می رسد استقلال در بهترین فرم ممکن قرار دارد؟
ما قبل از جام جهانی در شرایط خوبی قرار داشتیم اما تعداد مصدومیت های تیم بیشتر شد و این موضوع تیم را با مشکل مواجه کرد. خوشبختانه با آمدن مصدومان شرایط بهتر شد و به گل رسیدیم.

فکر می کنی به تیم ملی دعوت شوی؟
تمام تلاشم را می کنم تا این اتفاق بیفتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در بالای جدول رقابت تنگاتنگ سپاهان، استقلال و پرسپولیس است. به نظر شما کدام تیم در نهایت برنده خواهد شد؟
قهرمان لیگ را نمی توان پیش بینی کرد. بازی ها واقعا سخت هستند و امتیاز گرفتن اصلا آسان نیست. دیدید که مثلا گلغر یا فولاد را بردیم اما با نساج مساوی کردیم. همه تیم ها به دنبال امتیاز هستند، 7 بازی داریم و هر کدام را یک فینال مهم می دانیم. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید کمتر اشتباه کنیم.

1832121

بازی با فولاد چطور بود؟
بازی خوبی بود و بعد از مدت ها شاهد جو خوبی در یکی از استادیوم های خوب ایران بودیم. امیدوارم این شرایط فراهم شود تا در تمام مسابقات لیگ برتر از ظرفیت کامل ورزشگاه ها استفاده شود. تمام سرمایه استقلال و پرسپولیس هوادار آنهاست و امیدواریم مشکلات ورزشگاه آزادی برطرف شود تا شاهد حضور بیشترین هواداران در بازی های خانگی باشیم. در مورد بازی هم باید به این نکته اشاره کنم که در پایان سال به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم و بازی خوبی داشتیم. ما شایسته برد در این بازی بودیم.

این اولین سال مربیگری ساپینتو در ایران است و طبیعتا برای شناخت فوتبال ما و استقلال به زمان نیاز داشت. از همکاری با این مربی در استقلال خوشحالم.

رضاوند: مثل کیروش به قلانوی فرصت بدهید