رفتار عجیب رونالدو ادامه دارد/کریستیانو; حرفه ای بی کلاس / شاه رفت!

اما همه هواداران یونایتد نسبت به این عکس واکنش ناراحت کننده ای نشان ندادند. یکی از هواداران یونایتد گفت: این مرد چه بی احترامی نشان می دهد، حتی [پل] پوگبا آنقدرها هم بی احترامی نکرد. یکی دیگر نوشت: “نمی توان اغراق کرد که این چقدر برای رونالدو بد است، چه از نظر حرفه ای و چه به عنوان یک الگو برای جوانانی که امروز بازی می کنند. مهم نیست شما کی هستید. برو سطل زباله! یکی دیگر فقط نوشت: “بی دست و پا” کاربران دیگری نیز واکنش نشان دادند و یکی نوشت: «این رفتار غیرقابل قبول است» و دیگری رونالدو را «حرفه‌ای بی‌کلاس» خواند.

خروج رونالدو از اولدترافورد قبل از سوت پایان بازی، خشم بیشتری را علیه او به همراه داشت. باید منتظر ماند و دید که رونالدو یکشنبه آینده چه نقشی در بازی افتتاحیه فصل لیگ برتر یونایتد مقابل برایتون ایفا می کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رفتار عجیب رونالدو ادامه دارد/کریستیانو;  حرفه ای بی کلاس / شاه رفت!

این طرفدار در کنار یک ایموجی گریان نوشت: «پادشاه رفت. دیگری نوشت: احتمالا آخرین باری است که او را در اولدترافورد خواهیم دید و کمتر بگوییم دردناک است.

رفتار عجیب رونالدو ادامه دارد/کریستیانو;  حرفه ای بی کلاس / شاه رفت!

رونالدو می خواهد باشگاه را ترک کند زیرا یونایتد در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد. او در 45 دقیقه ابتدایی بازی دوستانه یکشنبه مقابل رایو وایکانو وارد زمین شد و با استقبال پرشور هواداران یونایتد مواجه شد. اما یکی از هواداران یونایتد با انتشار دو عکس از رونالدو در خارج از ورزشگاه در توییتر مدعی شد ستاره پرتغالی قبل از سوت پایان ورزشگاه را ترک کرد.

او در دیدار مقابل اسپانیا در ترکیب اصلی قرار گرفت اما با شوتزنی به سکوها نشان داد که آماده نیست و پس از عملکرد خسته کننده و بی تاثیرش در وقت دوم جای خود را به آماد دیالو داد. این جوان به محض ورود به زمین و در دقیقه سوم گلزنی کرد اما آلوارو گارسیا کار را به تساوی کشاند.

علیرغم اصرار رونالدو برای رفتن، یونایتد ویدیویی از ورود رونالدو قبل از بازی را در توییتر به اشتراک گذاشت با این شرح: “کریستیانو به اولدترافورد می رسد”.