رفسنجان من – استقلال; دوباره روی نیمکت آبی امتحان کنید!/90 دقیقه جذاب صبر کنید



قبل از شروع فصل و زمانی که استقلال به دنبال مربی بود، نام “ساکت الهامی” به عنوان یکی از سه نامزد اصلی سر و صدا به پا کرد. فردی که در این باشگاه بزرگ به عنوان مربی کار کرده و در سال های اخیر دو جام برده و هر بار استقلال را برده است.

ساکت الهامی یک استقلالی متعصب است و هدفش به عنوان مربی رسیدن به آن نیمکت است و چه راهی بهتر از موفقیت در دعواهای تن به تن! بعد از نکونام جدی ترین کاندیدای این سمت بود.

جواد نکونام به استقلال آمد و ساکت الهامی هم به مس رفسنجان رفت اما هر دو همدیگر را زیر نظر داشتند. استقلال با پیروزی و مس با تساوی و هر دو در خانه حریف شروع کردند. در هفته دوم مس بار دیگر متوقف شد و استقلال دوباره پیروز شد تا فاصله دو تیم بیشتر شود. در هفته سوم مس در خانه شکست خورد و استقلال در اصفهان و در هفته چهارم مس در تبریز به تراکتور باخت و استقلال در خانه خوزستانی را برد.

این نتایج باعث شد ساکت الهامی بعد از تعطیلات نوید دیدار دوباره تیمش را بدهد و او به قولش عمل کرد و هفته پنجم را با دو گل آلومینیوم برد، همان هفته ای که قرار بود استقلال دربی را برگزار کند!

اگر این دیدار در محل برگزار می شد نمی دانستیم هر دو تیم در کجای جدول قرار دارند اما در حال حاضر استقلال با 9 امتیاز در رده چهارم و مس رفسنجان با 5 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند.

این مسابقه قبل از شروع به دلیل تغییر مکان مسابقه خراب شد اما اگر اتفاقی بیفتد همه چیز با سوت داور تمام می شود و می توان 90 دقیقه جذاب و پر را منتظر ماند. شک نکنید که این بازی به راحتی تمام نمی شود!



سرویس داخلی اخبار فوتبال