رقیبی برای ستاره سابق پرسپولیس پیدا شد!

پرسپولیس قبل از انقلاب مهاجمی به نام آلن ویتل داشت که در تیم های مطرحی چون اورتون و کریستال پالاس بازی می کرد. ویتال یکی از بهترین خارجی هایی بود که وارد فوتبال ایران شد و کیفیت بسیار بالایی داشت. پس از ویتال با 16 گل، مینشا با 14 گل دومین گلزن خارجی پرسپولیس است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

جورجی حتی می تواند رویای شکستن رکورد آلن ویتال فوق ستاره پرسپولیس را در سر داشته باشد که سال ها بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس بوده و هیچکس نتوانسته به رکورد 16 گل او نزدیک شود.

به خصوص که گلسیانی ستاره هلندی اولین زن پنالتی زن پرسپولیس شده است. مدافع بزرگ سرخ ها اکنون در جمع برترین گلزنان خارجی تاریخ این تیم قرار دارد و با 7 گل پشت سر جری بنگستون قرار دارد. گلسیانی 10 بازی در لیگ و البته حداقل یک بازی حذفی در جام حذفی دارد تا آمار گلزنی خود را در این فصل افزایش دهد و در فهرست برترین گلزنان خارجی تاریخ پرسپولیس قرار بگیرد.

یورگن لوکادیا با 6 گل قبل از بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی بهترین گلزن این تیم محسوب می شد. گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان با دو گل از روی نقطه پنالتی تعداد گل های خود را در این فصل به عدد 6 رساند.

حالا لوکادیا دیگر تنها گلزن پرسپولیس نیست و یک شریک گرجستانی دارد. با توجه به رفتن لوکادیا و اینکه گلسیانی مدافعی بسیار گلزن از خود نشان داده است، قطعا در ادامه فصل گل های بیشتری خواهد زد.