رنار بازوبند کاپیتانی فرانسه را به رنار داد!

در واقع، پیشنهاد بازوبند کاپیتانی به وندی رنارد اولین تصمیم بزرگ هروه رنارد است. مدافع المپیک لیون با مدیریت کورین دیکن از تیم ملی اخراج شد زیرا به همراه چند بازیکن دیگر متهم به برنامه ریزی برای اخراج سرمربی لوس بلوز بودند.

1838478

وندی رنار که در زمان سرمربیگری کورین دیکن کاپیتان تیم فرانسه نیز بود، به دلیل اختلاف با سرمربی وقت و اتهام لگد زدن به استیت از اردوی آبی ها کنار گذاشته شد.

1838479

به گزارش “ورزه سه”، اولین تمرین تیم بانوان فرانسه زیر نظر هروه رنار برگزار شد. سرمربی سابق تیم ملی عربستان کار سختی در پیش دارد و باید در مدت زمان کوتاهی تیمش را برای حضور در جام جهانی آماده کند.

از این پس مدافع سرخورده سرمربی سابق فرانسوی که خانواده اش هم خانواده هروه رنار است، کاپیتان جدید آبی ها خواهد بود. هروه رنار گفت: پس از مشورت با کادر فنی، سه بازیکن را به تیم ملی دعوت کردم. کاپیتان، وندی رنارد، و دو نایب کاپیتان، گریس گوئرو و اوژنی لو سامر، به اتفاق آرا انتخاب شدند. من همیشه ترجیح می دهم با بازیکنان در جلو صحبت کنم تا حمایت کامل آنها را جلب کنم. از این به بعد همه باید نقش خود را در داخل و خارج از زمین بازی کنند.

1838480


سرویس خبر شماره: 1898993
15 آوریل 1402 ساعت 12:25
8.4K |

0نقطه نظر

بازیکن یاغی به اردوی لوس بلوز بازگشت

تیم زنان فرانسه عصر جمعه در روز جاری فیفا به مصاف کلمبیا خواهد رفت. آنها چهار روز بعد به مصاف کانادا خواهند رفت و سپس برای جام جهانی تابستان امسال در استرالیا و نیوزلند آماده می شوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیروز سرمربی آبی ها (لقب تیم بانوان فرانسه) در نشست خبری اعلام کرد که پس از مشورت با کادرفنی تصمیم گرفته تا بازوبند کاپیتانی را به وندی رنار مدافع لیون بسپارد. علاوه بر این، یوگنی لی سامر و گریس گیورو به عنوان کاپیتان دوم و سوم تیم خدمت خواهند کرد.

1838477

هروه رنار تصمیم دارد بازیکن شورشی تیم فرانسه را به اردو دعوت کند و بازوبند کاپیتانی را به او بدهد.

رنار بازوبند کاپیتانی فرانسه را به رنار داد!