رنگنیک: من فوتبال انفرادی را دوست دارم، موفق می شود

رالف رنگیتیک ضمن حمایت از اریک تون هوخ از او به عنوان مربی شایسته منچستریونایتد یاد کرد.

رنگنیک ادامه داد: می دانستم که اریک یکی از کاندیداهایی است که هیئت داوران با او صحبت کرده اند و وقتی از من درباره او پرسیدند، گفتم با توجه به نکات مثبتی که به من منتقل شده است، او انتخاب خوبی خواهد بود و هنوز هم هست. Tone Hoch یک انتخاب عالی است. بدیهی است که تعدادی از بازیکنان قرارداد خود را پایان می دهند و برخی که قرارداد دارند نیز می توانند از ما جدا شوند. تون هوخ بازیکنانی خواهد داشت که با سبک و فلسفه او مطابقت دارند. این یک تغییر بزرگ خواهد بود و نیاز به یک بازنگری اساسی در تیم است. به هر حال، من هنوز شخصاً با اریک صحبت نکرده ام، اما اگر او شخصا نظر من را بخواهد، آماده صحبت هستم.

رالف رنگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد که از فصل آینده مربی فنی این باشگاه خواهد بود، معتقد است که باید به این بازیکن هلندی فرصت درخشش در یونایتد داده شود. رنگنیک در کنفرانس مطبوعاتی درباره بازی با آرسنال گفت:ما شخصاً همدیگر را نمی‌شناسیم و هنوز ملاقات حضوری نداشته‌ایم، اما می‌دانم که او در بایرن مونیخ زمانی که سرمربی زیر 23 سال این باشگاه بود، چه کار می‌کرد و همه ما عملکرد او را مقابل آژاکس دیده‌ایم. عاشق فوتبال تون هاخ است و با داشتن یک پیش فصل کامل و داشتن زمان برای ساخت و شکل دادن به آن موفق می شود.» او دستیارانش را خواهد داشت و تیم جدیدی با او تشکیل می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد فردا از ساعت 16 به وقت تهران در اولدترافورد میزبان آرسنال است. بازی بسیار حساسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا اما این روزها اخبار منچستر بر روی انتخاب اریک تون هوخ به عنوان سرمربی جدید این باشگاه متمرکز شده است.
تون هوخ، سرمربی آژاکس قراردادی سه ساله برای هدایت یونایتد در تابستان امسال امضا کرد. یک بند تمدید نیز در قرارداد او گنجانده شده است. تون هاخ با آژاکس در سال های 2019 و 2021 عنوان قهرمانی لیگ هلند را به دست آورد و همچنین آژاکس را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2019 رساند.

رویارویی با آرسنال پس از شکست سنگین مقابل لیورپول:“ما یک روز بعد از بازی با لیورپول ریکاوری کردیم و فقط دیروز یک تمرین کامل داشتیم. در واقع تمرین اصلی ما امروز بود. البته همه بازیکنان از شکست لیورپول ناراحت هستند اما الان نداریم. به دنبال مقصر بگردیم امیدوارم بهترین واکنش را مقابل آرسنال نشان دهیم.
آرسنال با توجه به شروع ضعیف خود در فصل، اکنون در شرایط خوبی قرار دارد. آرسنال بازیکنان جوانی از جمله مارتین اودگارد را به تیم خود اضافه کرده است. آرسنال بازیکنانی را که با سیستم فوتبالی آن ها سازگاری نداشتند، رد کرد. آنها یک تیم تهاجمی با مهاجمان سریع هستند که همیشه در یک سوم حمله فعال هستند. آنها به خوبی پرس می کنند و ضد حمله می کنند. من واقعاً دوست دارم فوتبال آرسنال را تماشا کنم، اما امیدوارم فردا روز خوبی نداشته باشند. البته بستگی به بازی ما دارد. بنابراین ما باید متمرکز و مراقب باشیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820905 |
02 ارديبهشت 1401 ساعت 17:20 |
642 امتیاز خبر|

0نظرات

به یاد داشته باشید که به اریک زمان داده اید