رهبران ایران به دور از غفلت تاریخی

حالا با این رهبری باید نگاه دقیق تری به عملکرد تیم ملی داشته باشیم. به تیمی که محکوم است هر روز خودش را به مردم ثابت کند. بد نیست با دیدی دقیق و موشکافانه به عملکرد تیم ملی نگاه کنیم و شاید لازم به نظر برسد، اما مرغ همسایه را غاز بدانیم و تصور کنیم که سطح رقبای تیم ملی کشورمان در آسیا مانند ژاپن، کره جنوبی و عربستان سعودی بالاتر است. ملی پوشان ما و اختلافات زیادی با آنها چه در نوع بازی و چه در نتیجه گیری داریم، با واقعیت همخوانی ندارد.

حجت شفیعی



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگرچه تیم ملی در دو بازی مستقیم مقابل کره جنوبی تنها یک امتیاز کسب کرد، اما با توجه به شرایط خاص این بازی و غیبت چند بازیکن کلیدی، می توان گفت که سرگروهی تیم ملی در گروه خود امتیاز ویژه ای برای این تیم محسوب می شود. اسکوچیچ و شاگردانش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که پس از شکست مقابل کره جنوبی، امیدها برای صعود به جام جهانی به عنوان رهبر کمرنگ شده بود، اما شکست کره ای ها مقابل امارات همان اتفاقی بود که اگرچه انتظار چندانی نداشتیم، اما تصمیم به موقع برای هدایت تیم ملی داد.

در حالی که فوتبال داخلی ایران در مقاطع مهمی نمونه های قابل توجهی از گل های غیرمنتظره و نابهنگام مقابل حریفان غرب آسیا دارد، اما این بار حتی با بازگشتی تاریخی مقابل لبنان یا بازگشتی، دچار سوءتفاهمات تاریخی و بدون قدرت و زور نشده ایم. امارات پس از این تصمیم موفق VAR، از رقابت با رقبای عرب همسایه خود بازگشتیم.


آنچه ضروری به نظر می رسد استفاده از ده فیفای است که تا جام جهانی در انتظارمان است و ده بازی دوستانه با حریفان سرشناس تدارک ببینیم تا اعتماد مردم را به این تیم افزایش دهیم و کمی بیشتر به این تیم ایمان بیاوریم.

ایران در روز پایانی رقابت های مقدماتی جام جهانی به عنوان سرگروه به قطر سفر کرد.

از طرفی باخت کره جنوبی مقابل امارات ارزش ویژه بردهای تیم ملی مقابل آن تیم و دیگر حریفانش در گروهش را دیکته می کند. کره ای ها در دیدار مقابل امارات، عراق، لبنان و سوریه چهار امتیاز از دست دادند اما تیم ملی در یک اتفاق تاریخی تمام امتیازات ممکن را مقابل حریفان غرب آسیا به دست آورد. بردهای پیاپی شاگردان اسکوچیچ مقابل این تیم ها که از ارزش آنها کاسته بود و اتفاقی طبیعی و خوش شانسی تلقی می شد، باعث شد تیم ملی در روز پایانی بالاتر از کره جنوبی به جام جهانی صعود کند.


سرویس خبر شماره: 1817332 |
10 فروردين 1401 ساعت 14:16 |
1,895 امتیاز خبر|

0نظرات

وظیفه اصلی – ده شاهی که پیش روی ما هستند