روحیه انریکه تسکین یافت: بالده به کمپ لاروخا رسید (تصویر)

زمانی که آلخاندرو بالده، مدافع بارسلونا به کمپ تیم ملی اسپانیا در قطر رسید، لوئیس انریکه با او سلام کرد و از این مدافع چپ بارسلونا استقبال گرمی کرد.

روحیه انریکه تسکین یافت: بالده به کمپ لاروخا رسید (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسپانیا در آخرین روزهای قبل از شروع جام جهانی بحرانی ناخواسته را پشت سر گذاشت و با مصدومیت خوزه گایا، مدافع چپ والنسیا، چاره ای جز حذف نام خود از فینال نداشت. فهرست

لوئیس انریکه به سرعت برای پر کردن جای خالی گایا حرکت کرد و الخاندرو بالده، مدافع چپ بارسلونا را به تیم ملی دعوت کرد. بالده به سرعت سوار هواپیما شد و امشب وارد قطر شد تا مورد استقبال گرم لوئیس انریکه قرار گیرد.

به محض ورود بالده به در ورودی کمپ تیم ملی اسپانیا، انریکه به او سلام کرد و مدافع چپ جوان را در آغوش گرفت. انریکه در اولین صحبت های خود در مورد مدافع بارسلونا گفت: “همه بالده را به خوبی می شناسند. او یک بازیکن وانی است، اما تجربه او از بازی در سطح بالای فوتبال باشگاهی او را به بازیکنی هیجان انگیز برای ما تبدیل می کند.” بالده می تواند به ما کمک کند. من مطمئن هستم که بچه های تیم به او کمک خواهند کرد و همه چیز خوب خواهد شد. همانطور که همه بازیکنان به من کمک می کنند، انتظار دارم که از بازیکن جدید استقبال کنند و به او کمک کنند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1854370
29 نوامبر 1401 ساعت 00:12
720

0نقطه نظر