رودریگو: می دانم که روزی برنده توپ طلا خواهم شد

رودریگو در مصاحبه خود با روزنامه اسپانیایی گفت: ما به حرف های کسانی که می گویند با شانس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم توجه نمی کنیم، زیرا واقعیت چیز دیگری است، دلیل موفقیت ما تلاش بود. و کار سخت. شانس یک بار می آید نه سه بار. سیتی از ما بهتر است. او بازی کرد، اما در دقایق تعیین کننده بهتر بودیم و پیش رفتیم.”

رودریگو گوس ستاره رئال مادرید تایید کرد که با این باشگاه به توافق رسیده و به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

رودریگو در گفتگو با روزنامه ABC گفت: “بازیکن شدن در رئال مادرید همیشه آرزوی من بوده است. من سه سال است که برای رئال مادرید بازی می کنم و اکنون می خواهم قراردادم را تمدید کنم. به خودم و این چیزی که می خواهم افتخار کنم. من تاکنون در این باشگاه کار کرده ام.” .

ستاره برزیلی فصل گذشته یکی از درخشان ترین ستاره های رئال مادرید بود و در 49 بازی برای شاگردان کارلو آنچلوتی 9 گل به ثمر رساند.

مهم ترین گل های رودریگو در بازگشت رئال مادرید برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسید. رودریگو در این مصاحبه می گوید که هنوز از این اهداف پیشی نگرفته است و در چند هفته گذشته که در تعطیلات به سر می برد، هر روز گل هایش را مقابل منچسترسیتی تماشا کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رودریگو گوس، ستاره برزیلی رئال مادرید در گفتگو با یک روزنامه اسپانیایی تایید کرد که مذاکراتش با رئال برای تمدید قرارداد موفقیت آمیز بوده و به زودی قراردادش را به صورت رسمی تا سال 2028 تمدید خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1832620
17 جولای 1401 ساعت 21:00
11.5 هزار امتیاز خبر|

25نقطه نظر

ستاره برزیلی رئال همچنین درباره تلاش باشگاه برای جذب کیلیان امباپه و در نهایت حضورش در پاری سن ژرمن صحبت کرد و گفت: نیامدن امباپه به رئال می تواند به طور غیرمستقیم به نفع من باشد اما به آن فکر نمی کنم. من یک فوتبالیست با کیفیت هستم و اگر تمرین کنم و این روحیه را زنده نگه دارم، روزی می‌توانم توپ طلا را ببرم. تنها راه موفقیت، تلاش و تمرین است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی