رودی گوبرت پس از مشت هم تیمی خود را به خانه فرستاد

اگر تعجب می کنید که چرا مک دانیلز با مصدومیت دست راست غایب است، این تنها مشت تیمبرولوز نبود که امروز پرتاب شد. pic.twitter.com/rrCIhSThWc

– کوین اوکانر (@KevinOConnorNBA) 9 آوریل 2023

در اواخر کوارتر دوم، گرگ ها با 12 عقب افتادن بودند که تایم اوت اعلام شد. در طول جمع شدن تیمشان، بحث پر جنب و جوشی بین گوبرت و اندرسون آغاز شد. تنش تشدید شد و گوبرت به آن سوی دایره رسید و مشتی پرتاب کرد.

اما این درگیری چه تاثیری بر شانس تیم در آینده خواهد داشت؟ لیکرز یکی از داغ‌ترین تیم‌های لیگ بود که در حال سقوط بود، و گرگ‌ها اگر امیدوارند با لبرون جیمز و همراهانش کنار بیایند، باید بهترین‌های خود را به کار گیرند. رودی گوبرت سابقه دشواری در روابط خود با هم تیمی های خود داشته است و آن ها در صورت امیدواری به هر نوع بازی، به بازیکنان کامل خود نیاز دارند.

اوه من رودی گوبرت فقط یک مشت به هم تیمی خودش کایل اندرسون زد pic.twitter.com/6GP5wwkCqW

بازی ولوز و لیکرز دوشنبه شب در لس آنجلس برگزار می شود.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


تیمبرولوز در نهایت توانست با پیروزی بسیار مورد نیاز بیرون بیاید، اما ممکن است مشکلاتی در آینده داشته باشند که ناشی از کشمکش روز یکشنبه بین هم تیمی هایشان باشد.

یکشنبه عید پاک در NBA بود و مسابقات پلی‌آف به آخرین روز فصل عادی می‌رسید، و در دقایق پایانی تعیین تکلیف و مسابقات انجام می‌شد. اما هیچ آتش بازی بزرگتری از آتش بازی رودی گوبرت و کایل اندرسون روی نیمکت تیمبرولوز وجود نداشت.

مینه‌سوتا در طول فصل خانگی برای زندگی خود در پلی‌آف می‌جنگد و بازی آن‌ها مقابل نیواورلئان پلیکانز در روز یکشنبه پیامدهای زیادی برای تصویر پلی‌آف کنفرانس غرب داشت. هر دو تیم به دنبال تثبیت جایگاه خود در مسابقات پلی این بودند یا حتی با کمی شانس به رتبه ششم صعود کردند.

رودی گوبرت به هم تیمی اش مشت می زند، به خانه فرستاده شد. گرگ ها همچنان برنده می شوند

این حادثه ظاهرا آنقدر یک طرفه بود که تیمبرولوز تصمیم گرفت گوبرت را به طور کامل به خانه بفرستد. آنها بازی را بدون خدمات او به پایان رساندند. مینه‌سوتا فصل را به‌عنوان هشتمین بازیکن غرب به پایان رساند و روز دوشنبه با لس‌آنجلس لیکرز بازی خواهد کرد تا جواز حضور در فصل بعدی رسمی را کسب کند.

مشت گوبرت به صورت اندرسون اصابت کرد و به شانه او اصابت کرد و باعث شد هم تیمی های تیمبرولوز وارد عمل شوند و گوبرت را به خاطر کارهایش تنبیه کنند.

دعوای وولوز چه تأثیری بر روند رو به جلوی تیم خواهد داشت؟



https://sportslens.com/news/watch-rudy-gobert-sent-home-after-punching-teammate/ منبع: