روزبه عیشمی این روز تلخ را فراموش نمی کند! (ویدیو)


سرویس خبر شماره: 2007940
20 مارس 1402 در 10:07 ق.ظ |
1.2K |

4نقطه نظر

20 مارس 2014 یکی از تلخ ترین روزهای فوتبال بود.

روزبه عیشمی این روز تلخ را فراموش نمی کند!  (ویدیو)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 8 سال پیش در چنین روزی روزبه چشمی در دیدار مقابل شهر خودرو مشهد دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شد و کل فصل را از دست داد.

روزبه در 21 سالگی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در آن فصل بود و در خط هافبک استقلال به خوبی بازی کرد و مصدومیت او ضربه بزرگی به تیم پرویز مظلومی و قدرت این تیم زد. هافبک آبی ها گم شد.

1999866

جشمی پس از مصدومیت به تیم استقلال بازگشت و چند فصل برای استقلال بازی کرد. او در این بین انتقالی کوتاه مدت به ام صلال داشت و به آبی پوشان بازگشت و هم اکنون در آن تیم بازی می کند.

روزبه چشمی در سال های اخیر دو جام جهانی و جام ملت ها را تجربه کرده و با گلزنی در جام جهانی 2022 مقابل ولز به یکی از تاثیرگذارترین فوتبالیست های ایران در سال های اخیر تبدیل شده است.در سال های اخیر جوانی بازیکنی که در اوج آمادگی و فوتبالش از ناحیه قفسه سینه آسیب جدی دید. او از روی زمین عبور کرد و با انگیزه خاصی به زمین بازگشت و بار دیگر در سطح اول فوتبال ایران درخشید.

از ترکیب استقلال در دیدار مقابل شهر خودرو مشهد تنها روزبه کشمی در بین بازیکنان استقلال باقی مانده است و میلاد فخرالدینی دیگر بازیکنی است که در آن بازی برای استقلال به میدان رفت و به جمع بازیکنان اضافه شد.تیم آبی پوشان در نقل و انتقالات زمستانی اما او هنوز در تیم اصلی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی