روزنامه‌نگار ادعا می‌کند که جیم راتکلیف بدهی فعلی منچستریونایتد را برای ماندن تسویه نمی‌کند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

پیشنهاد قطر برای منچستریونایتد تمام بدهی های باشگاه را از بین می برد. قرارداد خرید اهرمی 790 میلیون پوندی خانواده گلیزر در سال 2005 با پول قرض گرفته شده که به باشگاهی که قبلاً بدون بدهی بارگذاری شده بود، تأمین شد. بدهی خالص هنوز 515 میلیون پوند است. قطری ها همه آن را پرداخت خواهند کرد.

کرافتن می‌گوید: «اینئوس می‌گوید که آنها هر گونه بدهی لازم برای خرید باشگاه را متحمل می‌شوند، اما بیان نمی‌کنند که با بدهی‌های فعلی یونایتد چه اتفاقی می‌افتد، که این فرض را بر جای می‌گذارد که ممکن است باقی بماند.»



https://thepeoplesperson.com/2023/02/20/jim-ratcliffe-will-not-clear-existing-man-united-debt-to-stay-journalist-claims-260017/ منبع:

رتکلیف در بیانیه ای که روز شنبه منتشر شد تأیید کرد که پیشنهاد خود را برای به دست گرفتن کنترل باشگاهی که از دوران کودکی تحت حمایتش بوده است، ارائه کرده است.


سر جیم رتکلیف، میلیاردر INEOS، هنوز مشخص نکرده است که آیا بدهی فعلی منچستریونایتد که تحت رهبری گلیزرز انباشته شده بود، از بین خواهد رفت، اگر او در تلاش های خود برای به دست گرفتن کنترل اولدترافورد موفق ظاهر شود.

این مقام قطری همچنین متعهد به توسعه مجدد اولدترافورد و سرمایه گذاری در منطقه محلی است.

به گفته آدام کرافتن از The Athletic، INEOS از تسهیلات بدهی ارائه شده توسط گلدمن ساکس و جی پی مورگان برای کمک به پیشنهاد آنها برای یونایتد استفاده خواهد کرد.

اعلامیه راتکلیف همچنین شامل تمایل او به اداره شیاطین سرخ به عنوان یک باشگاه مدرن است که چراغ راه فوتبال انگلیس خواهد بود.

تاجر 71 ساله گفت که می خواهد منچستر را به منچستریونایتد بازگرداند.

موضع رتکلیف در مورد بدهی های موجود باید مشخص شود، اما طبق گفته کرافتن، می توان فرض کرد که این بدهی باقی خواهد ماند.

INEOS می‌گوید که آنها هر گونه بدهی لازم برای خرید باشگاه را متحمل می‌شوند، اما بیان نمی‌کنند که با بدهی فعلی یونایتد چه اتفاقی می‌افتد، که این فرضیه را باقی می‌گذارد که ممکن است باقی بماند.

مانند راتکلیف، شیخ جاسم بن حمد آل ثانی قطر نیز اعلام کرد که در روند مناقصه برای خلاص شدن از شر گلیزرها و مدیر جدید باشگاهی که از 10 سالگی حمایت می کند، شرکت می کند.

— کاوه صلح کل (@SkyKaveh) 19 فوریه 2023

بیانیه آل ثانی حاوی وعده سرمایه گذاری قابل توجه برای بهبود تیم مردان، تیم زنان و جوانان بود.

قولی که در بیانیه آل ثانی برجسته شد و بسیاری از طرفداران آن را پسندیدند این بود که پیشنهاد او بدون بدهی خواهد بود و سازمان او بدهی موجود شیاطین سرخ را از بین خواهد برد.

– آدام کرافتن (@AdamCrafton_) 20 فوریه 2023

کاوه صلح‌کل، گزارشگر اسکای اسپورت، پاک کردن بدهی آل ثانی در صورت موفقیت در تلاش برای تصاحب خود را تایید کرد.