روزنامه نگار لیورپول به آینده نزدیک فابیو کاروالیو در آنفیلد می پردازد

با این حال، او از زمان تعطیلات جام جهانی به سختی به بازی نگاه کرده است، در این مدت تنها دو بازی را شروع کرد (هر دو در جام‌های داخلی) و هشت دقیقه بازی ناچیز در لیگ برتر به او اختصاص دادند.ترانسفرمارکت).

در سن 20 سالگی، هنوز زمان زیادی در اختیار اوست تا تأثیری ماندگار برای قرمزها بگذارد، اگرچه او از اینکه در سال 2023 منظم‌تر بازی نکرده است، ناامید خواهد شد، با توجه به اینکه اوضاع برای او چقدر خوب شروع شده است.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/25/carvalho-liverpool-future-ian-doyle/ منبع:

روزنامه‌نگار در پرسش و پاسخ به سؤالات مختلفی پاسخ می‌داد لیورپول اکو در روز پنجشنبه، با یکی از خوانندگان این سوال که “آینده” برای این جوان در مرسی ساید چیست.

کاروالیو در ابتدا برای کاروالیو در لیورپول پس از یک هفته به یاد ماندنی در آگوست گذشته بسیار مثبت به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: “بازیکنی مانند …” – هامان از لیورپول می خواهد تا برای حضور فیزیکی 40 میلیون پوند به 4 رقیب برتر حمله کند.

پسر Toxeth یک الگوی عالی برای کاروالیو ارائه می دهد تا در ماه های آینده تلاش کند و از آن الگوبرداری کند.

برنامه پیش فصل تابستان واقعاً یک دوره حیاتی برای آینده نزدیک این جوان در باشگاه به نظر می رسد، اگرچه حضور تقریباً قطعی در لیگ اروپا ممکن است پنجره ای را برای او فراهم کند تا در نیمه اول 2023/24 حضور برجسته تری داشته باشد. کمترین.

همانطور که دویل می گوید، بخشی از آن می تواند ناشی از مبارزات لیورپول در این فصل باشد، همراه با کمبود نسبی بازی های جام حذفی که در آن فرصتی برای کاروالیو فراهم شود.

دویل پاسخ داد: کاروالیو به سختی بازی کرده است و شاید قربانی عملکرد ضعیف لیورپول در این فصل بوده است. اگر نتایج بهتر بود، انتظار داشتم بیشتر بازی کند.

ایان دویل گفته است که آینده کوتاه مدت فابیو کاروالیو در لیورپول به نحوه عملکرد او در پیش فصل بستگی دارد.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

این بازیکن 20 ساله تابستان گذشته از فولام به آنفیلد آمد، اما پس از شروعی درخشان، زمان بازی را بسیار سخت به دست آورد و تنها در یک بازی در این سمت از کریسمس شروع کرد.ترانسفرمارکت).

فکر نمی کنم اشتهایی برای فروش او وجود داشته باشد، اما انتقال قرضی فصل آینده دور از ذهن نیست. این بستگی به عملکرد او در پیش فصل دارد.”

این بازیکن 20 ساله ممکن است به هم تیمی اش، کورتیس جونز نیز نگاه کند، کسی که قبل از اینکه در هفته های اخیر از شروع های بازی در هفته های اخیر لذت ببرد و بهترین استفاده را از آن ها ببرد، به ویژه با دبل شلیک سریع خود در برابر لستر، در بیشتر فصل در حاشیه حضور داشت. .

بیشتر بخوانید: لیورپول می‌تواند جوان برجسته‌ای را در یک قرارداد آینده نگر برای جواهری با ارزش 50 میلیون پوند قربانی کند – گزارش