روزنامه های انگلیسی: نیوکاسل در لیگ قهرمانان اروپا

روزنامه دیلی اکسپرس با انتشار عکس شاد بازیکنان نیوکاسل، بیشتر تیترهای خود را به لسترسیتی اختصاص داد:“به اوج رسیدن.” وضعیت بقای لسترسیتی در لیگ برتر به بازی هفته گذشته بستگی دارد و آنها 2 امتیاز از اورتون دارند و امیدوارند این تیم یک امتیاز از دست بدهد و هفته آخر را برای ماندن در لیگ قهرمان کند.

1878660


سرویس خبر شماره: 1939285
ژوئن 02, 1402 در 10:48 |
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

“یک امتیاز سهمیه لیگ قهرمانان برای نیوکاسل را تایید کرد” تیتر امروز گاردین است. همچنین عنوان یادداشتی در بالای صفحه وجود دارد که به نژادپرستی در لالیگا علیه وینیسیوس اشاره دارد.

1878661

Sun Sports همچنین کلمه Geordies را در کنار کلمه چهار قرار داده است که به حضور نیوکاسل در بین چهار تیم برتر انگلیس اشاره دارد. در توضیح این عنوان می توان دید:بازگشت به لیگ قهرمانان بعد از 20 سال.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیلی میل عکس برونو گیمارش را در حالی که در یک قدمی دروازه لستر قرار دارد و با دستش برخورد کرد منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:“اوه نه برنو! بزرگترین فرصت از دست رفته فصل اما نیوکاسل به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.”

1878659

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیوکاسل در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان لسترسیتی بود و بدون گل به پایان رسید.
این نتیجه باعث شد که نیوکاسل به 70 امتیاز برسد و در رده سوم جدول باقی بماند تا جایگاه خود را در لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند.
نیوکاسل آخرین بار در فصل 03-2002 به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و حالا پس از 20 سال، شاگردان ادی هاو آماده حضور در این رقابت های بزرگ از انگلیس هستند. روزنامه های انگلیسی امروز تیتر اصلی خود را به صعود تاریخی نیوکاسل اختصاص دادند:

1878658

“نام تجاری” همچنین تیتر اصلی روزنامه آی اسپورت است که به بازگشت نیوکاسل به بالاترین سطح رقابت های فوتبال باشگاهی اروپا مرتبط است.

1878664

نیوکاسل پس از 20 سال با تساوی بدون گل مقابل لسترسیتی به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و امروز به سوژه اصلی روزنامه های انگلیسی تبدیل شد.

روزنامه های انگلیسی: نیوکاسل در لیگ قهرمانان اروپا

کلمه Geordies در واقع به مردم منطقه Tyneside در شمال شرق انگلستان و عنوان اشاره دارد “بیمه نیوکاسل” او به تضمین حضور آنها در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا اشاره می کند.

1878663