روزنامه های ایتالیایی: به تعویق افتادن جشن قهرمانی

نشریه گاتزتا دلو اسپورت عکس اصلی خود را به شادی لائوتارو مارتینز ستاره اینتر اختصاص داد و با عنوان: لائوتارو دردسر ایجاد کرد که به درخشش او مقابل لاتزیو و پیروزی اینتر اشاره دارد. این نشریه نیز از عنوان “دایره باطلاو جشن قهرمانی ناپولی را به تعویق انداخت.

1869603

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته سی و دوم سری آ در حالی که هواداران ناپولی در خیابان های ناپل منتظر پیروزی مقابل سالرنیتانا بودند و جشن قهرمانی را در خیابان های ناپل برگزار کردند، نتیجه بر خلاف انتظار آنها بود.

با تساوی مقابل بولونیا، یوونتوس اکنون در 5 بازی اخیر خود بدون برد بوده است. روزنامه توتو اسپورت از این نتایج عنوان انتقاد کرد یوونتوس دیگر نمی داند چگونه برنده شود. استفاده شده.

1869606

پیروزی اینتر مقابل لاتزیو باعث می شد ناپولی زودهنگام سالرنو را شکست دهد، اما شاگردان لوچیانو اسپالتی در این بازی به تساوی 1-1 رضایت دادند.


سرویس خبر شماره: 1934527
11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:36 |
1.2 هزار |

0نقطه نظر

روزنامه های امروز ایتالیا به اتفاقات دیدارهای دیروز سری آ اشاره می کنند:

1869601

کوریره دلو اسپورت با انتشار تصویری از شادی پس از گل ماتیاس اولیویرا نوشت: خیلی چیزها متولد شد ناپولی در 22 دقیقه قهرمان ایتالیا شد سپس دیا گل زد. در اینجا توضیح این عنوان آمده است:اسکودتو به تعویق افتاده است، ممکن است چهارشنبه یا پنجشنبه به ناپل برسد.

1869604

ساعاتی پس از آن بازی، یوونتوس مقابل بولونیا با تساوی 1-1 متوقف شد و شانس ناپولی برای قهرمانی زودهنگام بار دیگر دوباره برقرار شد. بنابراین اگر لاتزیو نتواند هفته آینده ساسولو را شکست دهد، ناپولی می تواند بدون نیاز به پیروزی مقابل اودینزه قهرمانی را جشن بگیرد.

روزنامه های ایتالیایی امروز به تساوی 1-1 یوونتوس مقابل بولونیا و پیشرفت شاگردان مکس آلگری پرداختند.

روزنامه های ایتالیایی: به تعویق افتادن جشن قهرمانی

ایل رومانیستا عکسی از ژوزه مورینیو منتشر کرد و از ماه سخت رم در پیش رو نوشت. این تیم برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند و از طرفی به دنبال بردن رم به فینال لیگ اروپا است و این نشریه معتقد است آنچه در این راه به رم کمک می کند، “شجاعت او” (مورینیو) است



مجله اخبار فوتبال خارجی