روزهای سخت آرتتا در آغاز سال جدید


سرویس خبر شماره: 1985150
16 دسامبر 1402 در 04:46
579

1نقطه نظر

آرسنال تا سال 2024 برنامه شلوغی خواهد داشت.

روزهای سخت آرتتا در آغاز سال جدید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال برنامه سخت و پرمخاطره ای دارد. آنها قبل از کریسمس راه سختی در پیش دارند و آرتتا و مردانش کار سختی در پیش خواهند داشت تا در ابتدای سال 2024 در صدر جدول باقی بمانند. مشکل اصلی اینجاست که این مسابقه در خانه ویلا است و آنها در خانه تیم دیگری هستند. شاگردان آرتتا تنها 3 روز استراحت خواهند کرد و باید در لیگ قهرمانان به مصاف آیندهوون بروند.

جنبه تشریفاتی این مسابقه فرصت خوبی برای استراحت به استخوان های اصلی آرتتا است و بازیکنان اصلی باید برای بازی نهایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا متعهد شوند تا توپچی ها 5 روز بعد به مصاف برایتون بروند. ما شما را می شناسیم. همان تیم جاه طلب و غافلگیرکننده دزربی که کار را برای هر حریفی سخت خواهد کرد.

1961448

توپچی ها برای یک استراحت شش روزه شایسته به آنفیلد سفر خواهند کرد تا با جدی ترین تعقیب کنندگان فعلی خود در جدول روبرو شوند و رقابت قهرمانی را به پایان برسانند. در 5 روز مانده به پایان، آرسنال باید میزبان وستهام باشد. حریفی که با دیوید مویس تیم سختی ساخته است و البته تقابل دکلن رایس با هم تیمی های سابقش مورد توجه این دیدار خواهد بود.

پایان روزهای شلوغ آرسنال به فولام می رسد. حتی اگر این تیم موقعیت ایده آل و مهره های بسیار ضربه ای نداشته باشد، مقابل لیورپول ثابت کرد که می تواند کار مدعیان مقابل لیگ های بزرگ را پیچیده کند. آرسنال پس از دیدار مقابل فولام، لحظات استراحت خوبی خواهد داشت و آزمون بزرگ فصل برای این باشگاه در زمان تقابل با فولام به پایان می رسد. موفقیت توپچی ها در این مدت را می توان با توجه به سطح بالای آنها نسبت به گذشته سندی باید دید و این تیم را به عنوان مدعی قهرمانی و تحقق رویای قدیمی ساکنان امارات متحده عربی معرفی می کند. .

مجله اخبار فوتبال خارجی