روزهای سیاه ستاره انگلیس: او در ترکیه هو شد!


سرویس خبر شماره: 1860694
ژانویه 01, 1401 در 8:20 ب.ظ
37.7 هزار |

3نقطه نظر

بعد از عملکرد ضعیف دله آلی مقابل تیم دسته سوم

گونش سرمربی بشیکتاش نیز اعتراف کرده است که آلی ناامیدکننده بوده است و همانطور که در اوایل فصل گفته بود هنوز انتظاراتی که از دله آلی داریم برآورده نشده است. ما پیشرفت بازیکنان دیگر را دیده ایم، اما هنوز به دله آلی دست نزده ایم. در مورد دله آلی به عنوان بازیکن صحبت نکنیم، اما او از نظر کارایی پایین تر از حد انتظار است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بازیکن 26 ساله سابق تاتنهام و ملی پوش انگلیس در تابستان پس از یک دوره بد در اورتون به غول ترکیه پیوست. او در دومین بازی خود در لیگ ترکیه برای بشیکتاش گلزنی کرد و سپس 2 بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از دست داد.

گفت: دله علی سخت تمرین می کند. قبل از امضای قرارداد، مذاکرات فشرده ای با او داشتیم. شنول [گونش] به خاطر بازگرداندن بسیاری از بازیکنانی که دوران حرفه ای آنها رو به افول بود، شهرت دارد. امیدواریم در نیم فصل دوم بهتر شود.

عملکرد ضعیف دله آلی باعث شد تا او در دقیقه 30 بازی مقابل یک تیم دسته سومی تعویض شود و توسط هواداران هو شود.

روزهای سیاه ستاره انگلیس: او در ترکیه هو شد!

سپس، وقتی دله آلی به زمین بازگشت، در دقیقه 30 در بازی جام حذفی مقابل تیم دسته سوم سانلیورزپورت تعویض شد. به نظر می رسید که تماشاگران بشیکتاش هنگام خروج از زمین، او را هو می کنند.

شنول گونش که هدایت بشیکتاش را بر عهده دارد، گادسون فرناندز را به جای دله آلی به زمین فرستاد. وقتی زمان تعویض فرا رسید، بشیکتاش با نتیجه 2-0 پیش بود و به نظر می رسید که یک شکست فوق العاده را رقم بزند.

اما رقابتی جذاب و دیدنی با کامبک فوق العاده بشیکتاش در نیمه دوم همراه شد و یاران دله آلی توانستند شرایط را به هم بریزند و با نتیجه 4 بر 2 پیروز شوند.

1784083

گنک توسون بازیکن سابق اورتون و ژرژ کوین انکودو بازیکن سابق تاتنهام موفق به گلزنی در این بازی شدند. گل چهارم را نیز واخورست ستاره جام جهانی هلند به ثمر رساند.

این بازیکن سرشناس که برای بازگشت به دوران شکوه خود راهی فوتبال ترکیه شد تا بتواند با درخشش در بشیکتاش بار دیگر در رده اول فوتبال اروپا به میدان برود، مورد تحسین هواداران این تیم قرار گرفت.

1784084

از آن زمان، همه چیز برای بازیکنی که در فینال لیگ قهرمانان 2019 بازی کرد، رو به پایین رفت. او در پنج بازی خود در سوپرلیگ قبل از تعطیلات جام جهانی موفق به گلزنی یا پاس گل نشد.

دله آلی که در تاتنهام و تیم ملی انگلیس بازی می کرد روزهای خوبی را سپری نمی کند. او تنها پس از 30 دقیقه حضور در زمین و باخت نیم ساعته مقابل یک تیم دسته سوم تعویض شد.

در همین حال، آلی اخیراً به دلیل عملکرد ضعیف خود مورد انتقاد جیهون کازانچی، مدیر ورزشی بشیکتاش قرار گرفته است. کازانچی به TRT Spor گفت: “هیچکس نمی تواند بگوید که آیا دله آلی می تواند شرایط را تغییر دهد یا خیر.” او خیلی سخت کار می کند. او بازیکنی است که ارزشش سه سال پیش به 100 میلیون یورو (87 میلیون پوند) رسید. اما او افتاد.