روزهای سیاه کلایورت در رم؛ اخراج با دستور مورینیو

جاستین کلایورت به دستور ژوزه مورینیو از لیست رم خط خورد و از تمرین با این تیم محروم شد.

جاستین تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است و گفته می شود پیشنهاد جدی از فولام دارد. یکی دیگر از پیشنهادات او مربوط به قهرمانی فرانسه است. زمانی تصور می شد جاستین مانند پدرش به ستاره ای بزرگ تبدیل شود، اما او هرگز نتوانست نبوغ خود را با آژاکس در رم، سپس لایپزیگ و نیس تکرار کند. در کارنامه جاستین دو بازی داخلی برای هلند نیز دیده می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جاستین کلایورت، پسر پاتریک کلایورت، ستاره سابق تیم ملی هلند، در سال 2018 به عنوان پدیده از آژاکس به آ اس رم پیوست. در سال های اخیر همه چیز برای جاستین خوب پیش نرفت و او نتوانست بیش از 53 بازی برای رم انجام دهد. در دو فصل گذشته او به صورت قرضی برای لایپزیگ و سپس نیس بازی کرد و پس از بازگشت به رم، مورینیو به او اطلاع داد که باید به دنبال تیم دیگری باشد.


سرویس خبر شماره: 1836480
11 اوت 1401 در 6:20 ب.ظ
1.3K |

0نقطه نظر

سقوط پدیده قدیمی هلند

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، جاستین کلایورت در فهرست فصل آینده رم غایب است و مورینیو روی او حساب نمی کند. مورینیو حتی اجازه نمی دهد این بازیکن 23 ساله با تیم تمرین کند و به تنهایی و جدا از هم تیمی هایش تمرین می کند. کلایورت نیز در نیس دوران خوبی را سپری نکرد و با وجود اینکه بند خرید دائمی در قرارداد او وجود داشت، باشگاه فرانسوی از فعال کردن آن خودداری کرد.