روز بخیر مسی با جام قهرمانی در رختخواب! (عکس)

بنابراین انتظار می رفت که استقبال از تیم قهرمان جام حذفی که پس از 36 سال بار دیگر عنوان قهرمانی جهان را پشت سر نام آرژانتین خواهد گذاشت، چشمگیر باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اعضای تیم ملی فوتبال آرژانتین، قهرمان جام جهانی 2022 قطر، ساعت 2 بامداد به وقت بوئنوس آیرس و در میان استقبال قابل پیش بینی هواداران فوتبال وارد پایتخت آرژانتین شدند.

کاروان آرژانتین سپس راهی کمپ ایسا شد و لیونل مسی و هم تیمی هایش پس از یک پرواز طولانی به استراحت پرداختند. لیونل مسی ساعتی پیش در صفحه اینستاگرام خود سه عکس از خود در جام جهانی منتشر کرد و نوشت: روز خوبی داشته باشید. این پست تنها در 15 دقیقه چهار میلیون لایک دریافت کرد.

این پذیرایی تاریخی که با حضور ویژه اهالی فوتبال و ملی پوشان آرژانتین از فرودگاه بوئنوس آیرس به سمت مسیرهای تعیین شده این شهر همراه بود، با نزول شاه لئو با جام قهرمانی رسما آغاز شد.

لیونل مسی ساعتی قبل عکس هایی از جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که در اینستاگرام با تمجیدهای فراوان مواجه شد.

روز بخیر مسی با جام قهرمانی در رختخواب!  (عکس)

سومین قهرمانی تاریخ آلبی سلسته در جام جهانی برای مردم آرژانتین به قدری مهم بود که چند ساعت مانده به بازی فینال در میادین اصلی پایتخت جمع شدند تا تقابل مقابل فرانسه را در فضایی باورنکردنی تجربه کنند.

به گزارش برنامه، لیونل مسی و دیگر ستاره های آرژانتینی بعدازظهر امروز به وقت محلی در مرکز بوئنوس آیرس و در جشن باشکوهی از قهرمانی ظاهر خواهند شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در یکی از عکس ها کنار جام قهرمانی خوابیده است. در عکس دیگر فنجان را در آغوش گرفته است و در عکس سوم فنجان را در یک دست گرفته و در حال نوشیدن مات است.


سرویس خبر شماره: 1860347
29 دسامبر 1401 در 03:35 ب.ظ
14 هزار |

8نقطه نظر

مسی از جام رویایی جدا نخواهد شد