روز مبارک ابوالفضل؛ جلالی آنجاست (عکس)

پس از رفتن صالح و اضافه شدن یاماگا به خط دفاع راست، به دلیل فیزیک مناسب تر، توانست شانانی را مهار کند و از حملات نفتی در آن سمت زهر بگیرد.

صالح امشب 58 دقیقه بازی کرد و اگر ساپینتو هوشمندانه او را تعویض نمی کرد، احتمال گلزنی یا اخراج صالح زیاد بود. شروع های انفجاری شنا صالح را به دردسر انداخته بود و او به سرعت به دلیل یک خطای فاحش کارت زرد دریافت کرد. بعد از آن شماره 2 استقلال با احتیاط حرکت کرد اما فضای پشت سر صالح حردانی نقطه ای بود که مهاجری پیش بینی کرده بود و یاماگا نتوانست از آن جلوگیری کند.

به گزارش “ورش سه”، در این دیدار به وضوح عدم تعادل در سمت چپ و راست آبی ها به وجود آمد. همانقدر که سمت چپ آبی ها فعال بود و در بسیاری از مواقع توانست تیم نفت را آزار دهد، برعکس، در سمت راست اوضاع خوب پیش نمی رفت.

اگرچه آبی ها 2 نقطه حساس در مسجد سلیمانی به جا گذاشتند اما این بازی دو شب متفاوت را برای جلالی و حردانی رقم زد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

روی دیگر سکه آبی جلالی بود
روزی که قراردادش را با استقلال تمدید کرد; او در مقابل خبرنگاران ایستاد و گفت جلالی آنجاست، جمله ای که هم تیمی هایش هم به شوخی تکرار کردند، اما نمایش بی نقص ابوالفضل در این بازی هشدار جدی او به نورافکن، هم تیمی اش در تیم ملی بود. او نه تنها در دفاع بلکه در حمله نیز کارآمد بود و با توانایی حمل توپ و سانترهای خوبش شب خوبی را پشت سر گذاشت.

استقلال در هفته چهارم لیگ برتر در یک بازی سخت در خانه نفت MIS به تساوی بدون گل رسید.

روز مبارک ابوالفضل؛  جلالی آنجاست (عکس)


سرویس خبر شماره: 1841256
8 سپتامبر 1401 در 23:13 |
14.5 هزار |

5نقطه نظر

کام سعادتی صالح در شهر اولین ها