روشن: چیزی که من می گویم به نفع تیم است نه برای من

پیشکسوت استقلال درباره انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی نیز گفت: او بهترین گزینه برای تیم ملی است. در این مدت صحبت هایی به دور از ادب بود. نمی شود 4 سال سرمربی بود و این حرف ها را درباره قلعه نویی می زد. ایشان پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر است و سابقه مربیگری دارد. فکر می کنم با توجه به بازیکنانی که داریم، فوتبال ملی ما می تواند با آنها رشد کند و موفق باشد.

روشن درباره اعتصاب بازیکنان استقلال در تمرین نیز گفت: من کاری به اعتصاب بازیکنان ندارم اما برای کسی که بگوید حرف من به نفع خودم است نه برای تیم، جایزه می دهم. چند وقت پیش با یکی از هواداران در مترو دعوا کردم و در نهایت او متقاعد شد که حرف من درست است و حتی گفت چرا، سه ماه بعد متوجه خواهیم شد که شما چه می گویید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

روشن با اشاره به عملکرد بازیکنان در این تیم گفت: غلامی از نظر سازماندهی دفاعی بسیار خوب تیم را مدیریت می کند. روزبه چشمی نیز بسیار باتجربه است و هدایت این تیم را بر عهده گرفت. چشمی مثل کلید در وسط زمین می درخشد. در فاز حمله، استقلال یکی از بهترین ها بود. استقلال تیمی متعادل ما هم در سمت راست و هم در چپ خوب هستیم. در خط حمله ارسلان مدافعان را خسته می کند تا بقیه گل بزنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسن روشن، مهاجم سابق آبی ها می گوید انتقاداتش برای موفقیت تیم و به دور از مشکلات است و هیچ وقت به دنبال منافع شخصی و موقعیت نبوده است. او که همیشه از کادرفنی این تیم انتقاد می کرد، حالا در گفت و گوی جدید خود به تشریح این ماجرا پرداخته است.

وی ادامه داد: با شرایطی که در جام جهانی داشتیم کار برای قلعه نویی سخت است اما از جهاتی باید خوشحال باشیم که با بدشانسی که با کی روش داشتیم از شر او خلاص شدیم. جایی خواندم گفتند در جام جهانی نظم داریم، آنهایی که این حرف ها را می زنند از فوتبال چیزی نمی فهمند، هرچند ممکن است بخواهند خود را بهانه کنند.

وی در ابتدای صحبت های خود درباره آخرین پیروزی سال استقلال و حضورش در جمع مدعیان می گوید: استقلالی ها از نظر تشکیلاتی تیم بسیار خوبی شده اند و مدرن تر بازی می کنند. فکر می کنم استقلال در 5 بازی اخیر خیلی کاملتر از قبل شده است. هم از نظر مدل بازی و هم از نظر تاکتیک. رضاوند مقابل فولاد از بازی خارج شد و مهری در این تیم جا افتاد. آینده این تیم روشن است و اگر اعتماد و حمایت لازم را داشته باشیم، استقلال در فصل آینده صددرصد قهرمان می شود. بازی های سپاهان خیلی راحت تر از استقلال است اما فکر می کنم استقلال با ادامه این روند می تواند قهرمان شود.

پیشکسوت استقلال در سال های اخیر به عنوان یکی از منتقدان همیشگی این تیم شناخته می شود و موضع گیری های او معمولا با جنجال همراه است.

روشن: چیزی که من می گویم به نفع تیم است نه برای من


سرویس خبر شماره: 1896385
27 مارس 1401 @ 12:13 بعد از ظهر |
نمایش 3K |

0نقطه نظر

هواداران بعد از سه ما به صحت صحبت های من پی خواهند برد