رومانو از ادعای نقل و انتقالات انصراف داد زیرا لیورپول با کمک میسون مانت به او کمک کرد

رومانو اکنون ادعای مهمی در مورد امور خارج از زمین ماونت دارد و این بازیکن نمایندگان خود را تغییر داده است.

«فوینگز اکنون همانطور که ابتدا توسط مانت فراخوانده شد، در مذاکرات به مانت کمک خواهد کرد @MattHughesDM.

این ایتالیایی در توییتی با اعتبار دادن به مت هیوز از دیلی میل (از طریق @FabrizioRomano): میسون ماونت اکنون نیل فیوینگز را به عنوان ایجنت جدید منصوب کرده است، توافق هفته‌ها پیش انجام شد – بدانید که احتمال اینکه او در ماه جولای چلسی را ترک کند بسیار زیاد است.

همانطور که ابتدا توسط فیوینگز تماس گرفته شد، اکنون مانت در مذاکرات کمک خواهد کرد @MattHughesDM. pic.twitter.com/TsgoGPpX7W

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

به نظر می رسد این یک پیشرفت قابل توجه در مورد آینده ماونت و همچنین پیگیری لیورپول برای این بازیکن باشد.

به گفته فابریتزیو رومانو، هدف لیورپول، میسون مانت، به احتمال زیاد در تابستان چلسی را ترک خواهد کرد.

از آنجایی که احتمال قطع رابطه او با چلسی به طور فزاینده ای به نظر می رسد، لیورپول باید به آن حمله کند زیرا به نظر می رسد عوامل متعددی به نفع آنها تغییر کند.

میسون مانت اکنون نیل فیوینگز را به عنوان ایجنت جدید منصوب کرده است، توافق هفته‌ها پیش انجام شده است – بدانید که احتمال اینکه او در ماه جولای چلسی را ترک کند بسیار زیاد است. #CFC

اوایل این هفته، تلگراف گزارش داد که تاد بوهلی، مالک مشترک آبی ها، به مشارکت خود در مذاکرات قرارداد با این بازیکن 24 ساله پایان داده است، در عوض این کار را به پل وینستانلی، مدیر ورزشی مشترک، محول کرده است، که مذاکرات را «به طور موثر به نقطه اول بازگرداند».

از دیدگاه ما، به نظر می رسد که این یک چرخش ایده آل از وقایع است. نیاز به خون جدید در خط هافبک ما این هفته به دلیل مصدومیت استفان بایچتیچ در پایان فصل تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: یک بازیکن داخلی بوندسلیگا آنچه را که از داخل لیورپول شنیده است فاش می کند که برنامه نقل و انتقالات 49000 پوندی در هفته در حال توسعه است.

هافبک انگلیسی در هفته‌های اخیر به شدت به قرمزها پیوند خورده است و در میان نامشخص بودن آینده او در استمفورد بریج، جایی که قرارداد فعلی او در سال 2024 به پایان می‌رسد، به پایان می‌رسد.

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 18 مارس 2023

ماونت یک قهرمان لیگ قهرمانان اروپا است و در حال حاضر لیگ برتر را به خوبی می شناسد – 128 بار در این بخش بازی کرده است – به همراه 36 بازی ملی در انگلیس (ترانسفرمارکت)، در حال حاضر تجربه سطح بالایی را تنها در 24 سالگی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: آیا لیورپول یک باشگاه برتر است؟ – ستون نویس با نابخشودنی به بازیکنان کلوپ و قرمزها ضربه می زند

به گفته ژاک تالبوت، فیوینگز با آژانس ROOF درگیر است و روابط طولانی مدتی با واسرمن دارد که ظاهراً بازیکن چلسی با او همکاری کرده است (از طریق توییتر).



https://www.empireofthekop.com/2023/03/18/romano-liverpool-mason-mount-agent/ منبع:

تغییر آژانس اغلب می‌تواند مانع از انتقال شود، در حالی که ادعای رومانو در مورد احتمال جدایی این بازیکن 24 ساله از چلسی در تابستان، امید تازه‌ای به قرمزها برای آوردن او به آنفیلد می‌دهد.