رونالدو – بارسا: آیا بزرگترین انتقال تاریخ ممکن است؟

جرارد رومرو، روزنامه‌نگار اسپانیایی اولین کسی بود که عکسی از لاپورتا و آلمانی در حال ورود جداگانه به رستورانی در بارسلون منتشر کرد. کمی بعد تصویر دیگری منتشر شد که ژرژ مندز را در حال ورود به رستوران نشان می داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خبرنگاران اسپانیایی موفق به افشای یک جلسه حساس در یکی از رستوران های بارسلونا شدند که بین خورخه مندز، رئیس برنامه های کریستیانو رونالدو و مدیران ارشد باشگاه بارسا برگزار شد.

مشاهده خورخه مندز، سرمربی کریستیانو رونالدو در حال صرف شام در رستورانی با مدیران بارسلونا، بار دیگر به شایعات در مورد انتقال احتمالی بلوگرانا دامن زد.

رونالدو - بارسا: آیا بزرگترین انتقال تاریخ ممکن است؟

دو مدیر از بارسلونا که با جورج مندز در این رستوران آشنا شدند. این خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، و متئو آلمانی، مدیر ورزشی باشگاه هستند که از قضا مسئول مستقیم مذاکرات انتقال هستند.


سرویس خبر شماره: 1848038
21 مه 1401 در 9:25 ب.ظ.
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مندز مدت زیادی است که برنامه های رونالدو را مدیریت می کند، اما از دیگر فوتبالیست هایی که برنامه های او را مدیریت می کند، می توان به برناردو سیلوا اشاره کرد که گفته می شود از سیتی به بارسا نقل مکان کرده است.

رسانه های اسپانیایی مدعی هستند که احتمال مذاکره برای انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا بین این سه نفر زیاد است. و این در حالی است که کریستیانو 9 سال است که ستاره رئال مادرید بوده و اتحاد او با بزرگترین دشمن این باشگاه ممکن است به یکی از بحث برانگیزترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال تبدیل شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی