رونالدو بازگشت به رئال مادرید را تکذیب کرد!

قاهره 24 مدعی شده است که رونالدو در گفت و گوی کوتاهی با این رسانه گفته است: تمام گزارش هایی که درباره جدایی من از النصر منتشر می شود، اشتباه و خلاف واقع است. مطبوعات همیشه دروغ می گویند.

خبری که شوک بزرگی به هواداران نصر وارد کرد. چون امیدوارند با در اختیار داشتن یکی از برترین فوتبالیست های تاریخ، برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند و جواب خوبی به رقیب دیرینه الهلال بدهند.


سرویس خبر شماره: 1934876
12 مه 1402 در 8:18 ب.ظ
7.9 هزار |

8نقطه نظر

او از حضور در عربستان راضی است

این خبر به سرعت در رسانه های عربستان منتشر شد و حالا هواداران نصر نیز به ادامه حضور رونالدو در تیم خود امیدوار هستند. جایی که این تیم پایتخت با صرف هزینه های گزاف به دنبال اولین قهرمانی خود در آسیا است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از آن عکسی از النصر ستاره پرتغالی در بیمارستانی در ریاض منتشر شد. طبق اخبار منتشر شده، رونالدو برای عمل آپاندیس دخترش که چند روزی بود به آن مبتلا شده بود به بیمارستان رفته بود و در حالی که همسرش جورجینیا نیز در کنارش بود، در کنار دخترشان ایستادند. کنار تخت

1870173

خبر زیر که توسط یک رسانه مصری منتشر شد هواداران النصر را امیدوار کرد. رسانه های قاهره 24 مدعی شدند که به لطف یکی از منابع خود در بیمارستان توانسته با کریستیانو رونالدو گفتگوی کوتاهی داشته باشد و او خبر جدایی خود از نصر را تکذیب کرد.

رسانه های مصری مدعی شده اند که کریستیانو رونالدو شایعه بازگشتش به رئال مادرید را تکذیب کرده است.

رونالدو بازگشت به رئال مادرید را تکذیب کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو روز پر از اخبار و شایعات را سپری کرد. اولین بار روزنامه ناسیونال بود که با انتشار خبر بازگشت فوق ستاره پرتغالی به مادرید این خبر را منتشر کرد. این روزنامه می نویسد CR7 قصد دارد در پایان فصل نصر را ترک کند و به عنوان سفیر به رئال بازگردد.