رونالدو خودخواه لطفا از فوتبال خداحافظی کن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شرایط در باشگاه کریستیانو رونالدو چندان خوب پیش نمی رود و مصاحبه تند این ستاره پرتغالی با مدیران و کادر فنی منچستریونایتد، می تواند پایان دوران حرفه ای او در اولدترافورد باشد. آنتونیو کاسانو که در سال های اخیر منتقد شماره یک رونالدو بوده، مدعی شده که دوران این بازیکن به پایان رسیده است و کریستیانو باید پس از جام جهانی مانند یک بازیکن بزرگ از فوتبال خداحافظی کند.

رونالدو چشم بند دارد و فکر می کند می تواند تا 50 سالگی بازی کند. رونالدوی عزیز، یک چیز را به شما می گویم، بعد از جام جهانی از فوتبال خداحافظی کنید و مانند یک بازیکن بزرگ رفتار کنید. او نمی تواند با این عصبانیت ادامه دهد و همچنان فکر می کند می تواند در سطح بالایی بازی کند. رونالدو فردی پر افتخار است و البته مانند لیونل مسی نیست که بتواند نشسته بازی کند. او دیگر نمی تواند از نظر بدنی با این شرایط ادامه دهد. این ثابت می کند که رونالدو همیشه خودخواهی را در اولویت قرار می دهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا به کریستیانو رونالدو پیشنهاد داد تا از فوتبال خداحافظی کند.

رونالدو خودخواه لطفا از فوتبال خداحافظی کن!

آنتونیو کاسانو گفت: رونالدو جرات ندارد بپذیرد که در سه سال گذشته خودش نبوده است. امسال باید به اسپورتینگ لیسبون می رفت و بعد از جام جهانی از فوتبال خداحافظی می کرد. مشکلی برای مربیان است و او برای هم تیمی هایش دردسر درست می کند. او حتی با کریم بنزما تماس نگرفت تا به خاطر بردن توپ طلا به او تبریک بگوید.


سرویس خبر شماره: 1853816
25 نوامبر 1401 ساعت 13:31 |
5.3K |

0نقطه نظر

آنتونیو کاسان: