رونالدو در منچستریونایتد به آخر خط رسید/ گزینه جایگزینی فوق ستاره شیاطین سرخ کیست؟

کریستیانو رونالدو پس از پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی در منچستریونایتد ماندگار شد. اما این بدان معنا نیست که او چند فصل دیگر در این تیم بازی خواهد کرد. در واقع احتمال اینکه او پس از جام جهانی این تیم را به باشگاه دیگری ترک کند بسیار زیاد است. همچنین شیاطین سرخ از هم اکنون به دنبال جانشینی برای این فوق ستاره پرتغالی هستند. کریستیانو رونالدو در این فصل گاهی به عنوان بازیکن ثابت و گاهی به عنوان بازیکن تعویضی در زمین حضور داشته است. دیدن او روی نیمکت به یک اتفاق رایج در اولدترافورد تبدیل شده است. اگرچه او هفته گذشته موفق شد اولین گل خود در دوران اریک تنهاخ را در لیگ اروپا به ثمر برساند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در ادامه فصل در این تیم حضور داشته باشد.

کریستیانو رونالدو در حالی که با جشن پرش و چرخش کلاسیک خود جشن گرفت، در لیگ اروپا گلزنی کرد. همه چیز عادی به نظر می رسید، نه یک چهره عجیب و نه یک ژست ناراحتی. او مانند هر بازیکن دیگری برای حضور در ترکیب اصلی می جنگد و مصمم است هر کاری انجام دهد تا به بهترین فرم خود بازگردد، اما با وجود همه این ها، جدایی او از یونایتد در آینده نزدیک قطعی به نظر می رسد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به نظر می رسد وضعیت کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد موضوع داغی است. انتظار می رود فوق ستاره پرتغالی در ژانویه یا ژوئن جدا شود. آنچه او تا آخرین لحظه در بازار نقل و انتقالات تابستانی می خواست. پنجره بعدی از 1 تا 31 ژانویه 2023 باز خواهد شد.

همانطور که سان اخیرا فاش کرده است، شیاطین سرخ قصد دارند گونزالو راموس، مهاجم 21 ساله پرتغالی را که در حال حاضر برای بنفیکا بازی می کند، دنبال کنند. آنچه عجیب است رقم این انتقال است زیرا آنها حاضرند بیش از 30 میلیون دلار برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات بعدی هزینه کنند. شاگردان تنهاچ با وجود شروع سخت در لیگ برتر و با احساس عدم حضور در لیگ قهرمانان، کم کم اعتماد به نفس و استحکام خود را به دست آورده اند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که آنها تقریباً 260 میلیون دلار برای نقل و انتقالات (از جمله کاسمیرو) هزینه کردند.

راموس به نوبه خود 71 بازی برای تیم اصلی بنفیکا انجام داده (او قبلا در تیم B بازی می کرد) و 22 گل و 5 پاس گل به ثمر رسانده است. برای راجر اشمیت، سرمربی این تیم، ستاره پرتغالی یک مهره هجومی بسیار ارزشمند است و در بیشتر بازی ها به عنوان تنها بازیکن هجومی در زمین حضور داشته است.

از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا تا آخرین لحظه پایان آن، دنیای فوتبال نظاره گر این بود که آیا رونالدو موفق به تعویض تیم می شود یا خیر. او موفق نشد، او در نهایت بدون لیگ قهرمانان اروپا ماند و حالا باید تلاش کند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

با وجود مصدومیت مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال، وضعیت همچنان پیچیده است. در واقع ممکن است پس از بازگشت این دو نفر شرایط برای رونالدو سخت تر شود مگر اینکه بتواند توانایی های خود را برای حضور در ترکیب اصلی نشان دهد.