رونالدو در هوای بارانی شاهد برد نصر بود

در این دیدار کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر با حضور در ورزشگاه مرسل پارک، از جایگاه ویژه به تماشای بازی هم تیمی های خود نشست.

شبی که کریستیانو رونالدو در ورزشگاه مرسل پارک حضور داشت، النصر به پیروزی رسید.

رونالدو در هوای بارانی شاهد برد نصر بود

در دقایق ابتدایی نیمه دوم روی پاس سریع داوید اوسپینا، مدافع النصر، تالیسکا تک به تک شد و با یک ضربه دقیق از زاویه دروازه فاصله را بیشتر کرد. در 2 و در نهایت بازی با همین نتیجه به نصر النصر رسید. به پایان رسید و این تیم توانست صدر جدول را حفظ کند.

پس از پیوستن رونالدو به النصر همه منتظر حضور او در اولین بازی خود با پیراهن تیم عربستان هستند. او ابتدا باید 2 جلسه محرومیتی را که در انگلیس متحمل شده بود سپری کند، سپس با حذف نام یکی از بازیکنان خارجی نصر از لیست، جا برای رونالدو باز می شود و می تواند برای تیمش بازی کند. .

1788856
1788857
1788858



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 42 این بازی روی حرکتی که گوستاوو شروع کرد، این بازیکن از سمت راست توپ را گرفت و سلطان الغنام با یک پاس روی دروازه به تالیسکا فرصت داد و سر این بازیکن به تور دروازه آلتای برخورد کرد. .


سرویس خبر شماره: 1863276
16 ژانویه 1401 @ 9:26 ب.ظ
3.3 هزار |

0نقطه نظر

حضور کریستیانو در پارک مرسول

کارگردان تلویزیون در این دیدار چندین بار چهره رونالدو را به تصویر کشید و این بازیکن در هر دو گل تیمش ایستاد و تالیسکا را تشویق کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیداری از هفته دوازدهم لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در هوای بارانی از شهر ریاض و در زمینی پر آب میزبان آلتای بود و توانست به برتری برسد. سد حریف به لطف تکه تالیسکا.