رونالدو در پرتغال از مغز همه استفاده کرد!

علاوه بر این، بازیکنانی مانند دیگو کاستا و روی پاتریسیو در دروازه، روبن دیاس، آنتونیو سیلوا، دانیلو، ژائو کانسلو و رافائل گوئریرو در خط دفاع، پالهینیا، برونو فرناندز، برناردو سیلوا، ژوائو ماریو و ویتنیا در خط میانی و گوفین. لئو و ژائو فلیکس باید جای تضمینی در حمله داشته باشند.

این بازیکن 49 ساله که در ژانویه جانشین فرناندو سانتوس شد، اولین لیست خود را دو ماه بعد اعلام خواهد کرد. فهرستی که خودش قبلا توضیح داده است، شباهت زیادی به فهرست تیم ملی پرتغال در قطر خواهد داشت.

پیش از این، سرمربی اسپانیایی تمام دوران حرفه‌ای خود را در فوتبال انگلیس گذراند و در آن‌ها هدایت اورتون، ویگان و سوانسی سیتی را برعهده داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

حذف تاریخی ترین بازیکن پرتغال (کاپیتان و گلزن) یک حرکت خطرناک و شجاعانه توسط مارتینز در شروع چرخه جدید خواهد بود، اما نام رونالدو باید در بازی های ملی او دیده شود.

1778635

با این حال، چند شگفتی در لیست مارتینز وجود دارد، کریستیانو رونالدو هنوز نامشخص است، اگرچه همه چیز نشان می دهد که کاپیتان با پرتغال ادامه خواهد داد.

رافا که خود را حتی تحت هدایت فرناندو سانتوس برای تیم ملی در دسترس نیست، می‌تواند با آمدن روبرتو مارتینز که یکی از بهترین فصل‌های دوران حرفه‌ای خود را در بنفیکا سپری می‌کند، نظرش را تغییر دهد.

فهرست جدید تیم ملی پرتغال که روز جمعه اعلام می شود، می تواند بمب واقعی را در فوتبال این کشور منفجر کند.

رونالدو در پرتغال از مغز همه استفاده کرد!

پپه علیرغم سنش (40) انتظار می رود در این مرحله اولیه به تیم پرتغال ادامه دهد و دیوگو جوتا که جام جهانی 2022 را به دلیل مصدومیت از دست داد، باید بتواند در مسابقات مقدماتی بازگردد.

در اولین مسابقه مقدماتی یورو 2024 آلمان در گروه J، پرتغال در 23 مارس در ورزشگاه خوزه آلوالاده لیسبون به مصاف لیختن اشتاین می رود و سه روز بعد با لوکزامبورگ بازی می کند.

این مهاجم 38 ساله در جام جهانی گذشته کار اصلی خود را از دست داد و از این شرایط ناراضی بود و با رفتن به عربستان از رده اول خود کنار رفت.

این گروه شامل ایسلند، اسلواکی و بوسنی و هرزگوین نیز می شود.

مارتینز 6 سال گذشته را با تیم ملی بلژیک سپری کرده و به نیمه نهایی رسیده و در جام جهانی 2018 روسیه سوم شده است.


سرویس خبر شماره: 1895972
25 مارس 1401 ساعت 08:00
44.2K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

در آستانه لیست جدید تیم ملی با سرمربی جدید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرتو مارتینز روز جمعه اولین لیست خود را به عنوان سرمربی پرتغال اعلام می کند و نام هایی مانند کاپیتان کریستیانو رونالدو برای این سرمربی اسپانیایی محل تردید خواهد بود.

روبرتو مارتینز از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال به جای فرناندو سانتوس که پس از جام جهانی قطر که تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد از سمت خود استعفا داد، منصوب شد.

بدون هیچ نماینده ای در تیم ملی قطر، اسپورتینگ می تواند بار دیگر بازیکنانی را برای تیم ملی تهیه کند و بازیکنانی مانند گونزالو ایناسیو، پدرو گونزالس و نونو سانتوس وارد این معادله شوند.

سانتوس از سال 2014 هدایت این تیم را برعهده داشت و پس از قهرمانی در یورو 2016 و اولین دوره لیگ ملت ها در سال 2019 از این تیم جدا شد.