رونالدو عبوس و بد خلق است!/ تمایل جورجینا برای زندگی در کشوری دیگر

عصبانیت در تیم به خاطر رفتار منفی رونالدو در حال افزایش است. بازیکن پرتغالی به دلایل ورزشی و شخصی آرزوی جدایی از شیاطین سرخ را دارد. در زمین او دوست دارد در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. جورجینا رودریگز در زندگی شخصی خود می خواهد با فرزندانش در اسپانیا زندگی کند.

بی بی سی گزارش می دهد که ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی و جان مورتاگ، مدیر فوتبال، در حال مذاکره درباره اینکه با رونالدو چه کنند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

منچستریونایتد در غیاب رونالدو در تور پیش فصل خود در استرالیا و تایلند عملکرد خوبی داشته است. اما با بازگشت او همه چیز تغییر کرد. ستاره سابق رئال مادرید در کارینگتون عبوس و بدخلق است و به ندرت با هم تیمی هایش صحبت می کند. او همچنان مورد تحسین برخی از بازیکنان جوان این تیم است، اما روزنامه سان فاش کرده است که بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد خواهان جدایی رونالدو از این تیم هستند.

ظاهرا کریستیانو رونالدو تیم را اذیت کرده و تنهاچ را با خلق و خوی بد خود عصبانی کرده است. اما جوئل گلیزر، مالک باشگاه حاضر به فروش این ستاره بازاری نیست که بازار خوبی برای تیم ایجاد کرده است. به گزارش منچستر ایونینگ، گلیزر علیرغم تمایل تیمش برای جدایی، قصد فروش این ستاره را ندارد.

اما تنهاخ می خواهد از شر مهاجم پرتغالی خود خلاص شود. او قبلاً علناً اعلام کرده بود که رونالدو فروشی نیست. اما حالا او می خواهد رونالدو تیمش را ترک کند.