رونالدو مثل قبل نیست پس برزیل قهرمان میشه!

رئیس جمهور برزیل می گوید شرایط بد کریستیانو رونالدو به تیم ملی برزیل کمک می کند تا در جام جهانی قطر قهرمان شود.

رونالدو مثل قبل نیست پس برزیل قهرمان میشه!


سرویس خبر شماره: 1854359
28 نوامبر 1401 @ 22:55
3.5 هزار |

0نقطه نظر

رئیس جمهور برزیل:

رئیس جمهور برزیل گفت: بعد از بیست سال وقت آن است که برزیل دوباره قهرمان جام جهانی شود. بقیه تیم های ملی شرایط چندان خوبی ندارند. رونالدو مثل قبل بازی نمی کند. من خیلی امیدوارم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا یا به اختصار لولا که به تازگی پس از پیروزی در انتخابات به عنوان رئیس جمهور برزیل شروع به کار کرده است، در اظهار نظری درباره فوتبال، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را مورد بحث قرار داد.

پس از این مصاحبه جنجالی، عکس هایی از اولین حضور کریستیانو در اردوی تیم ملی این کشور منتشر شد که به نظر می رسید رفتار سرد با هم تیمی اش برونو فرناندس را نشان دهد. اگرچه بعداً این رفتار سرد تکذیب شد و حتی فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال نیز مجبور شد در مصاحبه مطبوعاتی خود پس از تمرین پرتغال از کریستیانو دفاع کند، اما بخش بزرگی از هواداران فوتبال همیشه تردید دارند که کریستیانو بتواند آنطور که انتظار می رود در قطر بدرخشد. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

لولا با اعلام حمایت از برزیلی ها برای قهرمانی در لیگ قطر مدعی شد که کریستیانو رونالدو در حال حاضر شرایط خوبی را تجربه نمی کند و شانس برزیلی ها را افزایش می دهد.

مصاحبه جنجالی اخیر رونالدو با پیر مورگان که در آن ستاره پرتغالی به شدت از باشگاهش منچستریونایتد و اریک تنهاچ سرمربی آن تیم انتقاد کرد، در آستانه جام جهانی تنش را بر سر او افزایش داد.