رونالدو نویسنده بهترین گل سال عربستان


سرویس خبر شماره: 1982181
4 دسامبر 1402 در 00:14
11.3 هزار |

18نقطه نظر

رویایی ترین تراشه از دوران طلایی CR7

کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل الاخدود یک گل به ثمر رساند که بدون شک نامزد بهترین گل فصل در مسابقات قهرمانی حرفه ای عربستان خواهد بود.

رونالدو نویسنده بهترین گل سال عربستان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پایان ناپذیر واژه ای است که ظاهرا باید هفته ای یک بار به بهانه بازی در مسابقات قهرمانی حرفه ای عربستان به کریستیانو رونالدو اشاره کرد.

پس از تکرار این کلمه در چند سال گذشته، به نظر می رسید که فوق ستاره پرتغالی تاریخ فروش او فرا رسیده است، اما در ماه های اخیر نشان داده است که با آن توپ سبز و مستطیل هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.

رونالدو در هفته چهاردهم رقابت های لیگ عربستان با پیراهن طلایی النصر به مصاف الاخدود رفت و هشتمین پیروزی متوالی تیمش را با نتیجه 3 بر صفر جشن گرفت.

النصر با گل دقیقه 13 سامی النجایی از حریف پیش افتاد و نیمه اول را با همین نتیجه به پایان رساند تا رونالدو بار دیگر اهمیت حضور خود در این باشگاه را نشان دهد.

اولین گل امشب رونالدو در دقیقه 76 به ثمر رسید. ارسال خطرناک الکس تلس از سمت راست خط دفاعی حریف با شیرجه بالای دروازه بان مواجه شد اما مهار نشد. این توپ زیر پای رونالدو فرود آمد.

1958189

او پس از مهار توپ از مدافع حریف عبور کرد و با دو قدم کوچک به سمت راست فرصت شوت به سمت دروازه را پیدا کرد. .

به نظر می رسید رونالدو با آن سوت بلند شب را تمام کند و فشار زیادی به خودش وارد نکند که 3 دقیقه بعد گل دومش به زیباترین شکل ممکن از راه رسید. کاندیدای زیباترین گل فصل!

1958190

در دقیقه 80 گل دوم رونالدو با خطای دروازه بان حریف به ثمر رسید. البته خطا کاملا غیر عمدی است. مدافع حریف از دروازه بیرون آمد تا یک به یک موقعیت را مهار کند و در این قسمت موفق عمل کرد اما مخالف نقشه های ستاره پرتغالی در مهار رونالدو نبود.

پس از برخورد توپ به دروازه بان، توپ در چند قدمی محوطه جریمه به رونالدو رسید که به سمت دروازه می دوید. او آن توپ را به خوبی مهار کرد و پس از برخورد به زمین، دوباره بلند شد.

1958187

در حالی که دروازه بان به سمت رونالدو جهش کرد، تصمیم گرفت شانس خود را با یک شوت از راه دور استثنایی امتحان کند که ارتفاع زیادی گرفت و از محوطه جریمه به سمت دروازه گذشت.

با وجود تلاش های مدافع حریف، ارتفاع این توپ در زمان مناسب کاهش یافت و وارد دروازه CR7 شد تا یکی از زیباترین گل های این فصل و دوران حرفه ای خود را به ثمر برساند.

1958188

رونالدو با این گل دیدنی 15 گل در فصل جاری لیگ حرفه ای عربستان به ثمر رسانده و با 7 پاس گلی که ارسال کرده، یکی از بهترین فصل های فوتبالی خود را سپری می کند. او بهترین گلزن این فصل است و نزدیکترین رقیب او میتروویچ الهلال است که 10 گل به ثمر رسانده است.

در آستانه دیدار حساس مقابل پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این گل حساس و آمادگی بالای رونالدو نشان می دهد که او حریفی سرسخت و پرانرژی برای شاگردان یحیی گل محمدی است.

مجله اخبار فوتبال خارجی