رونالدو هرگز نتوانست توپ طلای مسی را تحمل کند

فر در مورد اینکه آیا پرونده باج خواهی کریم بنزما علیه متئو والبوئنا می تواند تاثیر منفی بر پیروزی او داشته باشد، گفت:“نه. در این مورد، قاضی تصمیم نهایی را گرفت و بنزما جریمه شد. ما اینجا جایزه صلح نوبل را نمی دهیم. برنده توپ طلا در زمین مشخص می شود.”

پاسکال فره، مدیر فرانس فوتبال در مصاحبه با این تیم از اظهار نظر در مورد برنده نهایی خودداری کرد، اما احتمال برد بنزما را تایید کرد:فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال به خوبی می داند که چگونه یک کمپین به نفع بازیکنانش ایجاد کند و هر کاری می کند تا شانس کسب توپ طلا را برای بازیکنانش افزایش دهد. هر کاری که انجام می دهد مجاز و قانونی است. هیچ کمپینی بازیکن را برنده نخواهد کرد اما شانس آنها را افزایش می دهد. نبوغ پرز این است که فقط از یک بازیکن حمایت می کند. سالها رونالدو بود. بعد لوکا مودریچ و حالا کریم بنزما. کریم بنزما شانس زیادی برای بردن توپ طلا دارد. بیخود نیست که رئال بیش از همه توپ طلا را برده است.”

پاسکال فریره، مدیر فرانس فوتبال درباره رقابت طولانی مدت لیونل مسی و رونالدو برای کسب توپ طلا صحبت کرد و تایید کرد که کریم بنزما امسال شانس بالایی برای کسب این جایزه دارد.

رونالدو هرگز نتوانست توپ طلای مسی را تحمل کند

رقابت کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در سال های بعد“این رقابت را نمی توان با رقابت بین مسی و رونالدو مقایسه کرد. مسی در سن امباپه دو توپ طلا داشت و رونالدو برای گرفتن توپ طلا صبر نکرد. اما شما باید عناوین مهم تیمی را کسب کنید. و مسی و رونالدو در سنین جوانی افتخارات بزرگی کسب کردند. “مباپه و هلند هنوز لیگ قهرمانان را نبرده اند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

فره درباره احساس کریستیانو رونالدو از بردن توپ طلا گفت:رونالدو مانند مسی احساساتی و هیجان زده بود. البته هر بار که مسی آن جایزه را می برد، نمی توانست به خوبی با آن کنار بیاید. شما نمی توانید توپ طلا را بخرید و برای فوتبالیست ها این جایزه مهم ترین است. دلیل شادی وصف ناپذیر آنها پس از کسب این جایزه است.”


سرویس خبر شماره: 1848189
22 اردیبهشت 1401 ساعت 19:13 |
44.5 هزار امتیاز خبر|

59نقطه نظر

شانس بنزما امسال بیشتر است

فره درباره حذف لیونل مسی از لیست 30 نفره توپ طلا گفت:“برای من مسی به معنای توپ طلا و توپ طلا به معنای لیونل مسی است. او هفت بار برنده شده است و رسیدن به رکورد او بسیار دشوار است. در سال 2019 وقتی با مسی تماس گرفتم و به او گفتم که او توپ را برده است. او عصبانی شده بود و می گفت شیرینی بردن توپ طلا را فراموش کرده است زیرا رونالدو سه سال متوالی آن را به دست آورده است، او در سال 2021 مانند یک کودک هیجان زده بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانس فوتبال عصر دوشنبه برنده نهایی توپ طلا را معرفی خواهد کرد. در مراسمی ویژه در پاریس، کریم بنزما بازیکن رئال مادرید احتمالا توپ طلا را دریافت می کند و اولین فوتبالیست فرانسوی پس از زین الدین زیدان (1998) خواهد بود که این جایزه مهم را کسب می کند.