رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال خواند.

رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است


سرویس خبر شماره: 1855540
04 دسامبر 1401 در 09:09 ب.ظ |
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هری مگوایر:

به گزارش “ورش سه”، دوران ناموفق یک و نیم ساله کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد چند روز پیش به پایان رسید و ستاره پرتغالی با توافق دوجانبه این باشگاه را ترک کرد. هری مگوایر و کریستیانو رونالدو هر دو در ماه های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته اند و مدافع شیاطین سرخ مدعی شده است که این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی بیفتد.

هری مگوایر گفت: شکی نیست که حضور در فهرست نهایی تیم ملی یک کشور برای شما یک امتیاز و افتخار بزرگ است. بازی در تورنمنت های مهم کشور شما و البته جام جهانی اوج یک موفقیت است. و جام جهانی مهم ترین تورنمنت فوتبال در جهان است. بدیهی است که شما نگران نبودن در تیم نهایی هستید، اما من به عملکرد 49 بازی ملی که برای انگلیس انجام دادم اعتقاد داشتم و فکر می کردم اعتماد به نفس لازم برای حضور در آنجا را دارم. من ترکیب نهایی را دارم. به عنوان یک بازیکن، هیچ کس دوست ندارد مورد انتقاد قرار بگیرد، اما فکر می کنم این هم بخشی از فوتبال است.

کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد جدا می شود؟ من در چند سال گذشته با رونالدو بازی کرده ام و او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او هر روز مورد انتقاد قرار می گیرد، بنابراین اگر قرار باشد این اتفاق برای من و او در منچستریونایتد بیفتد، برای هر بازیکنی ممکن است. شما فقط باید سخت کار کنید، به تمرین بروید و بهترین کار را انجام دهید و این تنها کاری است که می توانید انجام دهید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی