رونالدینیو: آیا می توان بهترین بازیکن جهان را هو کرد؟

اسطوره برزیلی هواداران پی اس جی را به دلیل هو کردن لیونل مسی به شدت مورد انتقاد قرار داد.

رونالدینیو اسطوره برزیلی که در پی اس جی و بارسا بازی می کرد و همچنین با لیونل مسی هم تیمی بود، درباره باخت پاریس به رئال گفت:“این فوتبال است. بازی بین دو تیم بزرگ برگزار شد و رئال سابقه پرافتخار در لیگ قهرمانان اروپا دارد. در چنین بازی هایی هر اتفاقی ممکن است بیفتد. من معتقدم که روزی پاری سن ژرمن بالاخره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.” با این پول و بازیکنان بزرگ بازیکنانی که او دارد، آن روز خواهد آمد.”

در اولین بازی خانگی پس از حذف پاری سن ژرمن، هواداران این تیم با صدای بلند لیونل مسی و نیمار را هو کردند. یک رویداد با تبلیغات گسترده

وضعیت لیونل مسی در پی اس جی: مسی پس از سال ها بازی برای بارسا که از هر نظر متفاوت است به پی اس جی پیوست. پاریس شهری با حال و هوای متفاوت نسبت به بارسلونا است و سبک بازی پاری سن ژرمن متفاوت است. مسی هنوز نتوانسته خود را به خوبی تطبیق دهد، اما این طبیعی است. “او فقط به کمی زمان بیشتر نیاز دارد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عواقب جدی داشت. اولین هدف پاریسی ها در این فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود و با وجود پیروزی 1-0، در دقیقه 60 بازی برگشت 0-1 شکست خوردند. کریم بنزما با هت تریک خود در صعود رئال مادرید نقش آفرینی کرد.

مسی و نیمار فریاد می زنند:“من متوجه نمی شوم. مسی بهترین بازیکن جهان است و وقتی چنین فوتبالیستی را هو می کنی جایی برای حرف نیست. من اصلاً نمی فهمم چرا به جای حمایت و تشویق به مسی اعتراض شد. باخت پی اس جی به رئال. برای مسی و نیمار نبود. هواداران از حذف ناراضی بودند و آن دو نیز مهم ترین بازیکنان تیم هستند. فکر می کنم هواداران از همه ناراضی بودند، نه فقط مسی و نیمار. “



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817386 |
10 فروردين 1401 ساعت 22:49 |
4,416 امتیاز خبر|

0نظرات

مسی مسئول حذف نبود