روند گلزنی لیتون استوارت همچنان ادامه دارد و تیم زیر 21 سال لیورپول به پیروزی حیاتی دست یافته است – لیورپول اف سی

مسابقه بعدی: کریستال پالاس (H) – یک چهارم نهایی جام بین المللی پلی استر – جمعه، 31 مارس، ساعت 19 (BST)

https://www.thisisanfield.com/2023/03/layton-stewarts-goal-streak-continues-as-liverpool-u21s-pick-up-vital-win/ منبع:

لیلند، انگلستان - شنبه، 18 مارس 2023: ریس ویلیامز (R3) لیورپول در جریان بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین بلکبرن روورز FC زیر 21 سال و لیورپول اف سی زیر 21 ساله ها، گل اول را با هم تیمی های خود به ثمر رساند. زمین شهرستان.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

با این حال، برای فرائندورف، که دیر به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد، نگرانی وجود داشت.

در نتیجه، تیم زیر 21 سال سوم در لیگ باقی ماند، اما در حالی که یک بازی را در دست داشت، به فاصله 8 امتیازی با چلسی پیشرو – که تنها توانست 1-1 با اورتون به تساوی برسد، رسید.

منچسترسیتی که سه بازی با چلسی فاصله دارد و تنها دو امتیاز با چلسی فاصله دارد، در کنار کریستال پالاس رده چهارمی نیز مدعی قهرمانی است.


بلکبرن سپس یکی از زاک گیلسنان را به عقب برد، قبل از اینکه یک حرکت گسترده تیمی، هاروی دیویس را دید که جیمز نوریس را پیدا کرد، او آن را به ملکامو فرائندورف بازی داد و سپس به داخل جعبه رفت تا کار را تمام کند.

زیرمورد استفاده نشده: کلی

لیگ برتر 2، لنکاوی FA
18 مارس 2023

لیورپول زیر 21 سال: دیویس; جوناس، ویلیامز، اولوفونوا، بک؛ نوریس، کلارک (کورنس 83 دقیقه)، استفنسون؛ فرائندورف (مایلز 90 دقیقه)، وولتمن (هیل 75 دقیقه)، استوارت (موسیالوفسکی 3+90)

لیلند، انگلستان - شنبه، 18 مارس 2023: تام هیل لیورپول در جریان مسابقه لیگ برتر 2 دسته 1 بین بلکبرن روورز اف سی زیر 21 سال و لیورپول اف سی زیر 21 سال در کانتی گراوند.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

اکنون چهار گل متوالی برای لیتون استوارت به ثمر رسیده است و این مهاجم گل تعیین کننده را به ثمر رساند زیرا تیم زیر 21 ساله های لیورپول با نتیجه 3-2 مقابل بلکبرن پیروز شد.

بلکبرن زیر 21 سال 2-3 لیورپول زیر 21 سال

استوارت 20 ساله پس از ریکاوری از مصدومیت شدیدی که در ماه دسامبر در تیم اصلی به دست آمد، به فرم گلزنی خوبی برای زیر 21 سال دست یافت.

این برنده نیز بود، زیرا تیم قدرتمند بری لوتاس سه امتیاز حیاتی را در خارج از خانه مقابل بلکبرن به دست آورد، زیرا آنها همچنان به قهرمانی آخر فصل خود ادامه می دهند.

اهداف: گیلسنان 32′، واکر 81′; ویلیامز 27، نوریس 42 دقیقه، استوارت 57 دقیقه


شنبه چهارمین حضور خود را پس از بازگشت به ارمغان آورد و مهاجم جوان آن را با یک گل دیگر به ثبت رساند تا مجموعه خود را به چهار عدد متوالی برساند.

ویلیامز مجبور شد به موقع برای اتان واکر خلاص شود، اما اشتباه دیویس در 9 دقیقه مانده به پایان بازی، وینگر را به گل رساند.

ترکیب اوون بک و ریس ویلیامز در همان ابتدا خطرناک بود و پس از نزدیک شدن با یک موقعیت در دقایق ابتدایی، مدافع میانی درست قبل از نیم ساعت، کرنر بک را با ضربه سر به خانه فرستاد تا نتیجه 1-0 شود.

فرصت‌های بیشتری برای هر دو تیم وجود داشت و استوارت در دقیقه 57 با شلیک توپ نوریس به محوطه جریمه، اختلاف را به 3-1 رساند.

لیورپول توانست سه امتیاز را حفظ کند، اما لوتاس برای اولین بازی خود پس از 4 ماه از روی نیمکت، تام هیل را به میدان فرستاد.