رونمایی از داغ ترین نقل و انتقالات و 4 بازیکن جدید استقلال/ ویژه برنامه تبادل چند بازیکن

یکی دیگر از خریدهای قطعی استقلالی ها کاوه رضایی است که تا امروز موفق به ثبت قرارداد با این تیم نشد، بنابراین این سوال پیش می آید که کاوه چه زمانی استقلالی می شود و به این تیم برمی گردد؟

از رضایی هم می شنویم، این مهاجم که شروع بسیار خوبی در قهرمانی بلژیک داشت اما در یکی دو فصل اخیر افت را تجربه کرده است. و این بازیکن هنوز تست پزشکی نداده و این یعنی تنها دلیل تاخیر در نهایی شدن قرارداد کاوه رضایی تست های پزشکی است که با تایید پزشکی این بازیکن به زودی استقلالی خواهد شد.

همچنین پیگیری ها نشان می دهد که بازگشت سیاوش یزدانی با وجود تمایل شخصی این بازیکن که اخیرا در مصاحبه ای فاش کرده است هنوز قطعی نشده است و با وجود اینکه این مدافع گفته مشکلی برای بازگشت به استقلال ندارد، اما همچنان ادامه دارد. تکلیف این مدافع آبی ها برای بازگشت به خط دفاعی این تیم برای فصل آینده مشخص نیست؛ چون قبلا از معافیت تحصیلی استفاده کرده و امکان استفاده مجدد وجود ندارد.

می شنویم که کاوه می خواهد به استقلال برگردد تا با درخشش در نیم فصل اول لیگ ایران شانس خود را برای دعوت به تیم ملی و حضور در جام جهانی افزایش دهد. در خصوص سید محمد حسینی نیز مطلع می شویم که وی توافقات نهایی را با استقلال منعقد کرده و این بازیکن پس از تسویه حساب با کانون هواداران و اخذ مجوزهای لازم قرارداد خود را با آبی پوشان رسمی خواهد کرد.

در مورد مرادمند نیز مشخص می شود که این بازیکن علیرغم تسویه امور مربوط به معافیت از خدمت، هنوز موفق به دریافت تسویه حساب خود نشده است و احتمالاً با گذشت مدت کوتاهی، موانع موجود رسمی شدن قرارداد و حضور او در تمرین استقلال حذف خواهد شد. در همین راستا مطلع می شویم که تا هفته آینده این بازیکن به طور رسمی برای نیم فصل دیگر قرارداد خود را با استقلال تمدید خواهد کرد. لازم به ذکر است طبق شنیده ها کارهای مربوط به بسته شدن قرارداد مرادمند انجام شده و حتی عکس های مربوطه نیز گرفته شده است و تنها به دلیل منع قانونی و حذف آن، این n هان جدید هنوز رسما اعلام نشده است

از طرفی صحبت های لازم برای استقلالی شدن محمد محبی تا اینجای کار خوب پیش رفته است و ممکن است این بازیکن که فصل گذشته در سانتا کلارای پرتغال حضور داشت و بازی چندانی نداشت، به زودی قراردادش را رسمی کند. با آبی ها اگرچه ظاهرا این قرارداد قرض گرفته خواهد شد.

این در حالی است که در میان تمدید و بازگشت های جدید در حالی که اوایل هفته جاری خبر تمدید قرارداد حسین مرادمند منتشر شد، هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده است که تا حدودی باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

تیم فوتبال استقلال از فردا به صورت رسمی کار خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر زیر نظر سرمربی جدید پرتغالی آغاز می کند، این در حالی است که هنوز ترکیب بازیکنان این تیم به طور کامل بسته نشده است و همچنان پیگیری ها وجود دارد. و رایزنی برای تکمیل تعداد بازیکنان فصل جدید. در همین راستا پس از قرارداد استقلالی با چند بازیکن در روزهای گذشته، حالا از دفتر این باشگاه خبر می رسد که در روزهای آینده چند بازیکن مطرح نسبت به خریدهای قبلی با امضای قراردادی جدید، پیراهن این تیم را بر تن خواهند کرد. .

نکته قابل توجه در این میان این است که توانایی های جدیدی برای استقلال در بازار نقل و انتقالات ایجاد شده و می توانند بازیکنان قرضی مانند امین قاسمی نژاد، آرش رضوند، متین کریم زاده و … را مبادله کنند. یا بازیکنانی مثل آذری و سعید مهری (که احتمال بازی کمتری دارند) با بازیکنان تیم های دیگر، برای فصل آینده روی بازیکنان جدید باشگاه های دیگر حساب ویژه ای باز کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال