رونمایی از دو پیراهن جدید منچستریونایتد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1835701
آگوست 6, 1401 @ 6:58 ب.ظ
7.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو خرید جدید منچستریونایتد امروز پیراهن های خود را دریافت کردند. کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز دو بازیکنی که در روزهای اخیر قرارداد خود را با شیاطین سرخ امضا کردند، امروز متوجه شدند که فصل آینده با کدام شماره پیراهن این تیم بازی خواهند کرد.

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی که در روزهای اخیر از آژاکس به یونایتد پیوست، رقابت سختی در خط دفاعی خواهد داشت. او باید با ستاره هایی مانند هری مگوایر، رافائل واران، ویکتور لیندلوف و اریک بیلی رقابت کند تا در تشکیل شیاطین سرخ ثابت شود.

طبق اعلام باشگاه منچستریونایتد، کریستین اریکسن، هافبک جدید دانمارکی این تیم فصل آینده با پیراهن شماره 14 بازی خواهد کرد. پیراهنی که قبلا متعلق به جسی لینگارد بود. لینگارد در پایان فصل گذشته پس از پایان قراردادش از یونایتد جدا شد.

یونایتد امروز اعلام کرد که لیساندرو مارتینز در فصل آینده پیراهن شماره 6 را بر تن خواهد کرد. شماره ای که پل پوگبا در فصل گذشته داشت. هافبک فرانسوی که در تابستان از این تیم جدا شد و راهی یوونتوس شد.

منچستریونایتد شماره پیراهن دو خرید جدید خود یعنی کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز را فاش کرد.

دو شماره منتسب به اریکسن و مارتینز متعلق به دو ستاره بودند که در تابستان یونایتد را ترک کردند. پل پوگبا و جسی لینگارد

پیراهن شماره 14 منچستریونایتد یکی از شماره های محبوب این تیم است که در گذشته چندین تن از اسطوره های محبوب این باشگاه بر تن کرده اند. ستارگانی مانند دیوید بکهام، نیکی بات، رایان گیگز و پل اسکولز هر کدام در دوره ای از حضورشان در منچستریونایتد با این شماره دیده شده اند. این پیراهن متعلق به خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو بود که به مدت 6 سال از سال 2010 تا 2016 آن را بر تن داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی