رونمایی رسمی از لواندوفسکی در فلوریدا/ تشنه موفقیت هستم!

مهاجم 33 ساله روز چهارشنبه در صحبت های خود فاش کرد که برای انتقال به بارسلونا سخت کار کرده است و اکنون برای موفقیت های بیشتر آماده است زیرا می خواهد به تیم اسپانیایی کمک کند تا به صدر اروپا بازگردد. او گفت: «ما سخت کار کردیم تا به این لحظه برسیم، بالاخره به آن رسیدیم. من همیشه تشنه موفقیت هستم و ذهنیت برنده ای دارم. این یک چالش جدید برای من است و به خوبی می دانم که این تیم پتانسیل زیادی دارد.”

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا در دومین دوره ریاست جمهوری خود است و برای نجات این باشگاه از مارپیچ نزولی به خدمت گرفته شده است. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما بستن معاملات بیشتر با وجود بودجه فشرده می تواند شروع خوبی باشد.

رونمایی رسمی از لواندوفسکی در فلوریدا/ تشنه موفقیت هستم!

روبرت لواندوفسکی این هفته پس از 8 سال حضور در بایرن مونیخ با مبلغ 42.5 میلیون پوند به بارسلونا پیوست و در 375 بازی به میدان رفت و 344 گل به ثمر رساند و جام های بی شماری را به دست آورد.

لاپورتا گفت: «ما هر کاری که می توانیم برای بازسازی انجام می دهیم. ما سخت تلاش کردیم تا این اتفاق بیفتد. ما از شما (لواندوفسکی) انتظار زیادی داریم. تو یک ستاره فوتبال هستی.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ژاوی، اسطوره بارسا، موقعیت باشگاه را در زمین تا حدودی بهبود بخشیده است و قهرمان پنج دوره لیگ قهرمانان اروپا را به مقام دوم لالیگا در سال گذشته هدایت کرد، علیرغم اینکه در سه فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده بود. باشگاه از نظر کادر فنی و کیفی در حال بازسازی است و این چیزی است که لواندوفسکی با وجود مشکلات آشکار خارج از زمین روی آن تمرکز خواهد کرد. لواندوفسکی افزود: کیفیت زیادی وجود دارد و من می‌خواهم تمام تلاشم را برای باشگاه انجام دهم. من آماده هستم تا بخشی از این باشگاه با تاریخ باورنکردنی اش باشم.”

بارسلونا در سال های اخیر از اوج سقوط کرده است و در رقابت های اروپایی و داخلی دست و پنجه نرم می کند و بدهی های هنگفتی پشت پرده دارد. با وجود مشکلات مالی، شاگردان ژاوی در این پنجره نقل و انتقالات موفق شدند چهار خرید بزرگ داشته باشند و لواندوفسکی پس از فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن و رافینیا وارد نیوکمپ شد.

رونمایی رسمی از لواندوفسکی در فلوریدا/ تشنه موفقیت هستم!