رونمایی رسمی از لیست خرید نستاره مس/ این باشگاه متمول 2 بازیکن پرسپولیس می خواهد!

باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: در این مورد باید توضیح داد که از آنجایی که اکثریت این بازیکنان جزو مهره های کلیدی تیم های خود در اولین فصل رقابت های لیگ برتر بودند یا با مخالفت تیم های خود مواجه شدند. رفتن یا به دلیل دریافت پیشنهادات زیاد آنها در نقل و انتقالات نیم فصل، کار جذب آنها چندان ساده به نظر نمی رسید، اما با وجود این، باشگاه مس کرمان با باشگاه هایی از این افراد مذاکره کرد و با برخی از آنها به توافق رسید. بازیکنان این لیست »

باشگاه مس کرمان نیز از فعالیت های نقل و انتقالات زمستانی خود صحبت کرد و لیست جالبی از اهداف خود ارائه کرد که در ادامه این بیانیه آمده است: در نقل و انتقالات نیم فصل، لیستی از بازیکنان مشخصی تهیه و مورد مذاکره قرار خواهد گرفت. سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به باشگاه مس کرمان معرفی شد، این لیست شامل: سیامک نعمتی و امید عالیشاه از پرسپولیس، احسان پهلان از فولاد خوزستان، محمد نژاد مهدی از سپاهان، فرزاد جعفری از هوادار، رضا میرزایی از استقلال، طالب ریکانی از نفت آبادان و سه بازیکن خارجی است که در روزهای اخیر یک بازیکن خارجی دیگر به این سه بازیکن اضافه شده است.»

روابط عمومی باشگاه مس کرمان امشب با انتشار بیانیه ای به فعالیت آنها در بازار نقل و انتقالات اشاره کرد و در اولین بیانیه اعلام کرد که عزیزبک امانوف بازیکن استقلال ازبکستان در لیست آنها و حضورش در جمع یاران حسین خانی قرار ندارد. دانشجویان شایعه است

مس کرمان نام دو مهاجم مطرح فوتبال ایران را که سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را دارند در لیست نقل و انتقالات خود قرار داد و گفت: مذاکراتی نیز با سجاد شهباززاده و حامد پاکدل برای پیوستن به تیم من کرمان انجام شده است.

در پایان اطلاعیه مس کرمان آمده است: «لازم به تاکید است که باشگاه مس کرمان و کمیسیون نقل و انتقالات باشگاه تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکنان به کار گرفته اند، اما در گام نخست، این بازیکنان را به تیم مس کرمان منتقل کنند. دور دوم بازی ها برای جدایی نیاز به رضایت تیم های نیم فصل اول خود دارند که این اتفاق برای اکثریت این بازیکنان رخ نداده است و شخصیت هایی که رضایت باشگاه قبلی خود را دارند برای جدایی طبیعی است. البته اولویت اول آنها تیم های لیگ هستند.”

اگر مس کرمان موفق به جذب این بازیکنان شود، بدون شک نه تنها می تواند در لیگ برتر بماند، بلکه شانس رسیدن به نیمه بالای جدول و حتی صعود به جام حذفی را نیز خواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

باشگاه مس کرمان که با کسب رتبه چهاردهم در پایان نیم فصل در تلاش برای حفظ سهمیه خود در لیگ برتر فوتبال ایران با بازگشت به لیگ برتر است، به دنبال ستاره های سرشناس برای تقویت تیم و کسب یک امتیاز است. موقعیت بهتر در پایان مسابقات .

باشگاه مس کرمان در این باره بیانیه ای صادر کرد و گفت: نه به صورت رسمی و نه غیررسمی مذاکره ای بین باشگاه مس کرمان و باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن صورت نگرفته است و اخباری از اقدامات باشگاه مس کرمان برای این بازیکن منتشر کنید. درست نیست.”

اما فعالیت مس کرمان در نقل و انتقالات تنها به جذب این ستاره های ایرانی خلاصه نمی شود و می گویند: «دو بازیکن برزیلی با عدم رضایت باشگاه فعلی خود برای انتقال قرضی به مس کرمان و کار مذاکره و جذب بازیکن خارجی دیگر مواجه شدند. همچنین طبق روال قانونی خود انجام شد و در صورت موافقت این بازیکن با پیشنهاد باشگاه، مراحل نهایی جذب وی انجام خواهد شد.»