رونمایی همزمان از فهرست و هواپیمای تونس در جام جهانی

به گزارش “ورزه سه”، فهرست اولیه تیم ملی تونس برای حضور در جام جهانی 2022 در حالی اعلام شد که رسانه های این کشور چند جای خالی روی آن نوشتند. حمزه مسلوثی را بزرگترین بازمانده فهرست القدری می دانند. مدافع راست تیم الزمالیک که در جام جهانی قبلی در تیم ملی تونس حضور داشت در فهرست این دوره از مسابقات کشورش جایی ندارد. علی معل و جزیری دیگر بازیکنانی هستند که قرار بود در قطر برای تونس به میدان بروند اما روی نام آنها خط قرمز کشیده شد.

همزمان با اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، فدراسیون فوتبال تونس از هواپیمای ویژه این تیم برای حضور در جام جهانی 2022 نیز رونمایی کرد که بر روی بدنه این هواپیما تصاویر ستاره های ملی پوش تونس دیده می شود. تیم ملی و همچنین آرم فدراسیون فوتبال و نماد تیم ملی تونس که یک عقاب است حک شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هافبک ها: گیلان الشلالی – فرجانی ساسی – محمدعلی بن رمضان – سعد باقر – هانیبال مجبری – عیسی العیدونی – الیاس الصخیری – بن سلیمان

اسامی 29 بازیکن اعلام شده توسط القدری به شرح زیر است:

مدافعان: یاسین ماریه – بلال العیفه – نادر القندری – علی معلول – السامه حدادی – علی عبدی – منتصر طلابی – محمد دراغار – وجدی کشیده – یان والری

مهاجمان: یوسف المساکانی – نعیم السلطی – طه یاسین الخینسی – سیف الدین جزیری – وهبی خزری – سیف الدین خاوی – عصام الجبلی

تیم ملی تونس امسال پنجمین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کند و کار بسیار سختی را برای صعود به مرحله مقدماتی بر عهده دارد. فرانسه، دانمارک و استرالیا حریفان تونس در مرحله گروهی هستند. جلال القدری فهرست 29 بازیکن منتخب در آستانه مسابقات را اعلام کرد. پس از مشخص شدن این اسامی و عدم حضور برخی نام های برجسته، حالا باید دید سه نفری که از لیست فعلی حذف می شوند چه کسانی خواهند بود.

جلال القدری فهرست 29 بازیکن منتخب جام جهانی 2022 را اعلام کرد که قبل از اعزام به قطر، سه نفر از این بازیکنان روی خط خواهند بود.

رونمایی همزمان از فهرست و هواپیمای تونس در جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1852060
15 نوامبر 1401 ساعت 08:00
817

0نقطه نظر

سه جای خالی برجسته در لیست وجود دارد که حذف شده اند

دروازه بان ها: ایمن دهمن – البشیر بن سعید – معز حسن – ایمن البولبولی